פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדון

הולכת בקיוון הנכון?

מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?

אבישי עובדיה 05.11.2017
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg

החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים

עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית

ניקול לפורט, פאסט קומפני 21.10.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
עדי סופר תאני/  צילום: איל יצהר

מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק

בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2017
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון

גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה

סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2017
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק

בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas

בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2017
פרסום ברשת

פייסבוק תמכור לכם תרופות? "מתמקדים במוצרים מכווני צרכן"

חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הרפואה יוכלו להגיע במדויק לצרכן דרך פרסום בפייסבוק ■ איפה האחריות של הרשת החברתית בפרסום מידע מוטעה?

גלי וינרב 01.08.2017

שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

איתן בייגל 12.07.2017
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"

כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"

שני מוזס 12.07.2017
גיל רוזן / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

עמירם ברקת 12.07.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טלוויזיה | ועידת MAD

פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות

הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן

גל תורג'מן 06.07.2017

   456789101112131415161718   

   נמצאו 417 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 27