5Min

5min
חברת סטארט-אפ ישראלית

כתבות אחרונות

 
 רן הר נבו / צילום: אופיר קדמי

עשה אקזיט של 65 מ' ד' - ויוצא להציל את תעשיית המוזיקה

עד גיל 40 הספיק רן הר נבו להקים סטארט-אפ שבישר את מהפכת הווידיאו ברשת ולמכור אותו ל-AOL, להתמנות לנשיא החברה ולהוביל אותה למכירת הענק שלה לחברת ורייזן ■ עכשיו הוא מתכונן למהפכה הבאה

לי-אור אברבך, ניו-יורק 21.10.2015

הישראלי הבכיר ב-AOL, רן הר נבו, עוזב לסטארט-אפ חדש

הר נבו כתב בבלוג שלו כי הוא מתכנן לחזור לעולם היזמות מתוך געגוע ■ "אני גאה במיוחד על כך שהקמנו בישראל מרכזי הפיתוח המעסיקים כיום כ100 איש ושותף למה שנחשב כיום מנוע צמיחה בחברה"

רועי גולדנברג 07.10.2014

רן הר נבו ימונה לנשיא חטיבת הווידיאו העולמית של AOL

הר נבו כיהן עד היום כסמנכ"ל בכיר בתחום הווידיאו וכעת יוביל את אסטרטגיית החברה בתחום ■ מרכז הפיתוח הישראלי, שמבוסס על רכישת חברת 5min שהקימו הר נבו, חנן לשובר וטל סימנטוב, יגייס 40 עובדים

רועי גולדנברג 23.10.2013

AOL הפכה לאתר הווידיאו השני בפופולריות שלו בארה"ב

זאת בעקבות רכישת 5min ■ כ-57 מיליון גולשים שונים בארה"ב צפו בווידיאו באחד מהנכסים של AOL במהלך חודש מארס, כשמספר צפיות הווידיאו הסתכם ב-284 מיליון

נועה פרג 14.04.2011

ADTECH מקבוצת AOL חתמה הסכם עם פובליסיס ישראל

במסגרת ההסכם תיישם פובליסיס כלי פרסום דיגיטליים חדשים של ADTECH ■ דירק פרייטאג, סמנכ"ל AOL, מסביר ל"גלובס" מדוע החברה רכשה את "הפינגטון פוסט", 5min וטק קראנץ'

נועה פרג 12.04.2011

האמא היהודיה של מק'גיוור

מי שיאתגר את התפיסה השיווקית שלו יתמודד טוב יותר עם תנאי השוק המשתנים

יובל לב 21.11.2010

"הקרנות לא הבינו בווידיאו באינטרנט ולכן לא השקיעו בנו"

רן הר-נבו, מנכ"ל 5min, שנמכרה ל-AOL בתמורה ל-65 מיליון דולר, דיבר לראשונה מאז המכירה בכנס TWS 2010: "קרנות ההון סיכון הישראליות אמרו שאנחנו לא מבינים"

נועה פרג 18.10.2010

האקזיט של 5min: עודד קטש ישלשל לכיסו מאות אלפי דולרים

(עדכון) - עוד אקזיט ישראלי: AOL רוכשת את 5min ב-65 מיליון דולר ■ קטש הוא מהמשקיעים הראשונים בחברה ■ ל-5min מאגר של כ-200 אלף קטעי וידיאו עם 110 מיליון צפיות בחודש

נועה פרג 28.09.2010

שיעור קצר בגיוס: 5min קיבלה השקעה של 7.5 מיליון דולר

את ההשקעה בחברה הובילה המשקיעה החדשה - קרן גלובספאן קפיטל ■ המנכ"ל, רן הר-נבו, ל"גלובס": "האמירה שפרסום בווב 2.0 לא עובד, היא תלושה מהמציאות. כשנותנים ערך למפרסם, זה עובד

‎‎נועה פרג‏ 23.07.2009