Twisted Fly: הפרסומת של פרימור הצליחה להרגיז מספר לא מבוטל של צופים, בעיקר נשים ונשים בהריון, ו-43% מהדנים בפרסומת הביעו כלפיה סנטימנט שלילי
Twisted Fly: הדיון סביב שידור הפרסומת במהלך "כוכב נולד" וההחלטה להוריד אותה משידור תפס 71% מהדיון על הפרסומת בכלל
Twited Fly: הפרסומת למילקי, שעדיין לא שודרה, חוללה 52% מהיקף השיחה ברשת בשבוע החולף ■ בפרסומת משחקים השניים זוג שמתגרש ומסכים על חלוקת כל רכושו - למעט החלוקה על המילקי
Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט
Twisted Fly: הדעות לגבי הפרסומת היו חלוקות, וחלק מהגולשים אף ניהל שיחה לגבי סוגיית הניתוק ממכשירים רפואיים ■ הקמפיין החדש של סלקום יצר באזז בטוויטר
Twisted Fly: הקמפיין אחראי ל-20% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות ■ 76% הביעו סנטימנט חיובי לקמפיין
Twisted Fly: למרות שמדובר בקמפיין חוצות שעלה רק בניו-יורק, הפרסומת של CK חוללה בישראל 56% מהיקף השיחה על פרסום ברשת
Twisted Fly: עיקר השיחה ברשת לגבי הפרסומת נסבה סביב דעות שונות שהציגו הגולשים על השימוש בתינוקות בסיטואציות מחיי המבוגרים
Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית
Twisted Fly: מחולל השיחה הראשי היה פוסט בו נטען כי בהרצה לאחור של הפרסומת ניתן לשמוע מסר סמוי
Twisted Fly: בדיון על הפרסומת עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת, הקריאייטיב של הקמפיין והדיון על פלאפון כחברה
Twisted Fly: הפרסומת קיבלה גם את מספר הפוסטים הגבוה ביותר - וחוללה מעל 90% מהיקף השיחה ברשת
Twisted Fly: הפרסומת "חייבים להציל את הכנרת" חוללה 47% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת בניגוד לעבר, הדיון לגבי הפרסומת התמקד בשאלה "מה עושים" - ולא בשאלה "מי אשם" במשבר המים
Twisted Fly: הדיון על הפרסומת של "סלקום משפחה" התפרס על זירות רבות ברשת ונגע בנושאים של הורות, סלולר, שירים - וגם בסוגיה של יוצאים בשאלה
Twisted Fly: מרבית הדיון בפרסומת התרכז בהטלת האחריות על האזרחים לפתרון משבר המים וב"גזירות" בנוגע לשימוש במים
כ-40% מהשיחות ברשת על פרסומות עוסקות באהדה הרבה לפרסומת של פלאפון במקום השני - הפרסומת למחסני כמעט חינם עם 17%