Twisted Fly: כ-49% מהגולשים טענו כי הפרסומת בכיכובו של עידו רוזנבלום היא החלטה אמיצה של קבוצת קרסו, ואילו 51% חשבו כי היא מזיקה
Twisted Fly: כ-68% מהגולשים סברו כי רנו היא מכונית לא טובה, למרות קמפיין האמינות עם עידו רוזנבלום
קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג
Twisted Fly: כשליש מהגולשים טענו כי הקמפיין בוטה ושוביניסטי ■ הדעות היו חלוקות גם לגבי מעמדו של המותג
Twisted Fly: השבוע גלש הדיון בקמפיין לזירות המרכזיות, דבר שהביא לעלייה בהיקף השיחה מהשבוע שעבר
מעל 1,100 פוסטים נכתבו בשבוע האחרון ברשת בנוגע למשבר - עלייה של 100%
Twisted Fly: הקמפיין של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול באמצעות ערמוני גורף 29% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ 79% מהגולשים הביעו השבוע דעה שלילית כלפי הקמפיין
Twisted Fly: חלק מהגולשים שדנו בקמפיין הביעו דאגה על כך שבכוונת הממשלה להטיל מס על צריכת יתר של אנרגיה ■ הפרסומת של סלקום במקום השני במדד
Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת
המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly
במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית
Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי
Twisted Fly: הקמפיין קיבל השבוע 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין המדובר ביותר היה זה של קוקה-קולה זירו, המזמין את הגולשים למצוא את הכפילים שלהם בפייסבוק
Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים
לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת
Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים