Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי
Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו
הפרסומות של סלקום ושל פלאפון - במקום השני והשלישי במדד הפרסומות המדוברות של TWISTED FLY
Twisted Fly: הקמפיין של סלקום ריכז בשבוע החולף 36% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות
Twisted Fly: הגולשים עסקו בעיקר בקמפיין שבו תלמידי תיכון יכינו סרטים לחיסכון במים, ובעובדה שבר רפאלי תשתתף בקמפיין של רשות המים
Twisted Fly: "בחודשים האחרונים מצליחים קמפיינים מעוטי תקציב בעלי אופי חברתי לייצר את מירב השיחה ברשת"
כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים
למרות שהקמפיין הוא יוזמה פרטית של הבמאי יניב שחם - חלק גדול משיחות הגולשים התמקדו בשאלה איזה גוף עומד מאחורי הקמפיין המעודד הצבעה בבחירות