"הארץ" ימכור גם מנויים לעיתון סוף השבוע בלבד

מנויים שלא ירצו לקבל מדי יום את העיתון היומי יוכלו לרכוש מנוי נקודתי לעיתון סוף השבוע, על מוספיו, בלבד ■ לא מן הנמנע כי המהלך של "הארץ" יכלול גם התארגנות מבנית ותוכנית

עיתון "הארץ" מתארגן לקראת מכירת מנויים מיוחדים למהדורות סוף השבוע בלבד. ל"גלובס" נודע כי בעיתון בוחנים מהלך לפיו יינתן דגש מיוחד על מהדורות יום השישי של העיתון מבית שוקן, ומנויים שלא ירצו לקבל מדי יום את העיתון היומי לביתם יוכלו לרכוש מנוי נקודתי לעיתון סוף השבוע, על מוספיו, בלבד.

לא מן הנמנע כי המהלך של "הארץ" יכלול גם התארגנות מבנית ותוכנית.

השקעה בסופ"ש

לפי ממצאי סקר TGI האחרון, חשיפתו של עיתון "הארץ" בסופי השבוע גבוהה מהחשיפה אותה הוא מקבל ביום יום, והירידה שלה משנה לשנה תלולה פחות. בסקר האחרון עמדה חשיפתו של העיתון לשנת 2010 על 6.6% במהלך השבוע, לעומת 7.7% בסופי השבוע.

מדובר במגמה דומה לזו המתרחשת ב"מעריב", אשר גם שם קיימת כוונה להעביר את מרכז הכוח לחבילות העיתון בימי שישי. זאת מתוך הבנה כי הנטייה של הציבור לקנות עיתון גבוהה יותר לקראת השבת, ועל כן גם ההכנסות מפרסום בסופי השבוע גבוהות באופן דומה. זאת במקביל לעניין ההולך ופוחת של הקוראים בעיתון בימי חול.

ב"מעריב" מתכננים בעתיד הקרוב להעביר את המגזינים "את" ו"רייטינג" למהדורות סוף שבוע מצומצמות בכרומו ולהקטין משמעותית את מספר העמודים בימי החול.

בעיתון "הארץ" סירבו להתייחס לדברים.