אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס

שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים

משרד הפרסום אדלר-חומסקי יכול לסמן היום (ב') וי ליד אחת מהמטרות האסטרטגיות המשמעותיות שלו בשנים האחרונות: המשרד מקבל לידיו טיפול בתקציב מזון ומצטרף למערך הפרסום של שטראוס, זאת כחלק מרה-ארגון שעורכת קבוצת שטראוס במערך הפרסום שלה. אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות, הכולל בין היתר את המותגים מילקי, דנונה וכדומה.

שטראוס יצרו חלוקה מחודשת שיצרה סיטואציה בה כל המשרדים במערך הפרסום שלה מרוויחים: שלמור-אבנון-עמיחי, שעל-פי ההערכות המוקדמות היה אמור למצוא את דרכו אל מחוץ למערך הפרסום של הקבוצה, משיג הישג משמעותי כשהוא שומר לעצמו את הטיפול במותגים יטבתה, יד מרדכי, אנרג'י וכל חטיבת המלוחים, הכוללת את המותגים תפוצ'יפס, דוריטוס ושוש.

מרוויח נוסף הוא באומן-בר-ריבנאי, שפרט לתקציבי הקפה והממתקים המצויים בידיו זוכה לקבל גם את הסלטים.

המפסיד הגדול בסבב הנוכחי הוא משרד הפרסום גיתם BBDO, שהתמודד אף הוא על התקציב. גיתם לא רק שמצאו עצמם מחוץ למערך הפרסום של הקבוצה, אלא גם הפסידו את הנתח שהיה להם בתנובה, לאחר שבתנובה גילו בעקבות הפרסום ב"גלובס" על המגעים של המשרד עם קבוצת שטראוס.

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, אמר היום: "אני מודה למשרדי הפרסום שמלווים את שטראוס בשנים האחרונות, ומברך את המשרדים שקיבלו על עצמם לטפל בקטגוריות פעילות נוספות של החברה בישראל".