תפוצ'יפס

כתבות אחרונות

 
עמוס לביא בקמפיין תפוצ'יפס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אותנטיות מנצחת: החקלאי מקיבוץ נירים הופך את הפרסומת לתפוצ'יפס לאהובה ביותר

בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו

גלית חתן 15.02.2024

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2019
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11.02.2014

סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2014

הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2013
ביסלי | לפני כולם

מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

אילנית חיות 20.01.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס

שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.05.2012

שטראוס משיקה את "סדרת השף אייל שני" תחת המותג תפוצ'יפס

זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה

שירות גלובס 07.07.2011

שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס

מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל

נועה פרג 14.02.2010

במבה הוביל את מכירות החטיפים ב-2009 - ואחריו תפוצ'יפס

ביסלי, צ'יטוס ודוריטוס ניצבים במקומות השלישי, הרביעי והחמישי כחטיפים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ■ מכר שוק החטיפים בישראל עומד על כ-747 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 04.02.2010

שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה

תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%

אילנית חיות 29.06.2009

תפוצ'יפס - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת

כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" ; הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

   1   

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1