הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%

בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שבה נראים כוכבי הסדרה "הבורר" נכנסים לביתו של השכן, עידן אלתרמן, ומתלוננים על מהירות הגלישה בביתו.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 20.7%.

הפרסומת של הוט היא גם הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%.

עוד בגזרת הטלוויזיה הרב-ערוצית: הקמפיין של חברת yes באמצעות מקאן-אריקסון, שבו נראים לוחמים מימי הביניים כשהם יוצאים לקרב ולפתע נעצרים כדי לעבור לחדר השינה, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת הוט, עם השקעה נמוכה יותר של כ-1.5 מיליון דולר.

לאחר תקופה ארוכה שבה פרסומת למותג "שוש" של קבוצת שטראוס הופיעה בטבלה, הסקר הנוכחי מצביע על הצלחה נוספת לקמפיינים של הקבוצה.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מסביר כי הפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למותג תפוצ'יפס, באמצעות משרד הפרסום Y&R, בכיכובו של זאב רווח המחופש לזאב מאגדת הילדים "כיפה אדומה", הגיעה למקום השני בטבלת האהדה כבר בשבוע הראשון לשידורה.

השקו מסב את תשומת-הלב גם לקמפיין של משרד המשפטים נגד אפליה, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, אשר נכנס השבוע למדד, ככל הנראה בשל רגשות עזים שהוא מעורר אצל הצופים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית לעומת מספרן בשבוע שעבר, ועומד על 431 (לעומת 380 בשבוע שעבר).

בנוסף, ניכרת עלייה בסך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים, שהשבוע עמד על כ-43.9 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על 35.5 מיליון דולר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות