לראשונה: ארגוני הקבלנים בשפלה משתפים פעולה ביריד דירות

ארגוני הקבלנים של ראשון לציון, אשדוד ורחובות המאגדים קבלנים מכל איזור השפלה משתפים פעולה בפעם הראשונה ומקיימים יריד דירות של האזור ■ גובה ההנחות - עד 300 אלף שקל

ארגוני הקבלנים של ראשון לציון, אשדוד ורחובות המאגדים קבלנים מכל איזור השפלה משתפים פעולה בפעם הראשונה ומקיימים יריד דירות של האזור. במסגרת היריד, שעתיד להתקיים בסוף השבוע האחרון של חודש אוגוסט, ינסו הקבלנים לפתות את הרוכשים עם מבצעי מכירה והנחות שלדברי המארגנים צפויות להגיע עד לכ-300 אלף שקל.

במסגרת היריד, עשרות חברות יציגו את הפרויקטים שהן בונות באזור בלבד, ביניהן: אשדר, קבוצת אלדד פרי, האחים דוניץ, אביסרור, גל יוזמה, חנן מור, אלמוג ים סוף, נתיב פיתוח, מכלוף, סרוגו, פרשקובסקי, צרפתי שמעון, קבוצת יצחקי, שמשון זליג, אלציון עולה ועוד.

כך לדוגמא חברת פרשקובסקי תציע במסגרת היריד דירות 4 חדרים באשקלון במחיר של החל מ-920 אלף שקל, קבוצת אלדד פרי תציע דירות 5 חדרים ברחובות ב-1.25 מיליון שקל , חברת א.א. רוטשטיין תציע דירות 3 חדרים בשכונת אברמוביץ בראשון לציון בכ-1.53 מיליון שקל וחברת נתיב פיתוח תציע דירות גן 4 חדרים בשכונת מצליח שברמלה בכ-1.5 מיליון שקל.

לדברי ראול סרוגו, יו"ר ארגון קבלני ראשון לציון וממארגני היריד: "מטרת היריד הינה ריכוז דירות בטווחי מחיר מגוונים באזור השפלה בלבד. היריד פונה לקהל יעד ממוקד ויענה לצורך של לקוחות פוטנציאליים המחפשים דירה ראשונה, להשקעה או למטרות שיפור דיור".

חשוב לציין שמומלץ לרוכשי הדירות לבחון את הפרויקטים בשטח ולא רק בעלוני המכירות של הקבלנים והיזמים ביריד וכמו בכל יריד דירות, לא פעם הנחות הקבלנים נעשות ממחיר המחירון המוצהר וביקור במשרד המכירות בשטח עשוי להוביל למחיר דומה.