אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

אינסטגרם השיקה אתמול (ד') כלי פרסומי חדש, שעשוי לשנות באופן ניכר את יחסי הרשת החברתית מבוססת התמונות עם המפרסמים שלה.

תחת השם "Carousel" ("קרוסלה" בעברית) היא מציעה למפרסמים באפליקציה הפופולרית שלה את האפשרות לפרסם מספר תמונות, כמעין מצגת, שלראשונה ניתן יהיה ללחוץ על התמונות ומשם לצאת מאינסטגרם ולעבור לעמוד הבית של המפרסם.

זה אמנם נשמע כמו משהו אלמנטרי מפלטפורמת פרסום, אך עד היום אינסטגרם לא איפשרה למפרסמים לנצל את הבמה שלהם בתוך הרשת החברתית הזו כדי להוציא טראפיק החוצה ולנסות ולתרגם את הלייקים של הגולשים והלקוחות לתמונות שמועלות מחשבון המפרסם לכדי משהו ממשי.

מבחינת אינסטגרם, שלה 300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, מדובר גם כן בצעד חשוב. ברגע שגולשים ילחצו על התמונות וייצאו משערי הפלטפורמה של החברה - הם מייצרים מעורבות עם המפרסם, והסטטיסטיקה סביב מעורבות זו היא משהו שבאינסטגרם יכולים להשתמש כדי לשכנע מפרסמים נוספים לפרסם בפלטפורמה החברתית.

"דרך אחת להסתכל על מודעות הקרוסלה היא להביא את הפוטנציאל של קמפיין על גבי מספר עמודים בפרינט לטלפונים סלולריים - עם ערך נוסף של להביא את האנשים לאתר המפרסם כדי לקבל מידע נוסף", הסבירה אינסטגרם בפוסט שהעלתה לבלוג החברה.

כלי פרסום חדשים גם בפינטרסט

במקביל לאינסטגרם, הרשת החברתית פינטרסט הודיעה אתמול (ד') כי היא משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד.

כך, למשל, הרשת החברתית תאפשר טרגוט פרסומות לפי תתי-קטגוריות, ובמקום להתמקד רק בתחום הספורט, מפרסם יוכל להגדיר שהוא מעוניין שהפרסומת שלו תיחשף לחובבי כדורגל.

לדברי אריק הנדלי, בכיר במחלקה השיווקית של פינטרסט, החברה תציג מיקוד מעמיק יותר מעבר ל-30 הקטגוריות שהיו קיימות עד היום בכלי הפרסום של הרשת החברתית.

המהלך הוא תולדה של רכישה שביצעה החברה בינואר השנה, במסגרתה רכשה חברת טכנולוגיות פרסום בשם Kosei, המתמחה בעולם הטרגוט.

בנוסף, פינטרסט תתחיל לנסות בחודשים הקרובים כלי פרסומי חדש שמבוסס על אנימציה. כך, כשהגולש יגלול את הדף כלפי מטה, סרטוני אנימציה קצרים - בדומה ל-Animated GIF - ישולבו בתוך הלוחות של פינטרסט (Pins).