פיצה האט ספגה אש מהגולשים בעקבות הפיצה הטבעונית החדשה

הגולשים התרעמו על כך שהפיצה החדשה לא כוללת תחליף גבינה כמו אצל המתחרים ונמכרת ב"מחיר השקה" של 60 שקל ■ הרשת נכנעה לחלק מהלחצים, מחקה את הפוסט עם התגובות והורידה את המחיר

פיצה האט / צילום: תמר מצפי
פיצה האט / צילום: תמר מצפי

שבועיים אחרי שגולשים ישראלים התרעמו על מנה טבעונית שכוללת רק לחם וחסה במחיר מופקע במסעדה הטבעונית "זכאים" בתל-אביב, כעת פיצה האט סופגת אש מהגולשים.

בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה, ציינה רשת הפיצריות כי היא נכנעת לבקשת הגולשים והציגה שתי פיצות טבעוניות חדשות. עד כאן הכול טוב ויפה, אבל אז התחילו הטעויות.

ראשית, הפיצות הטבעוניות של פיצה האט לא כוללות בכלל תחליפי גבינה. מטבע הדברים, אין גבינה רגילה בפיצה טבעונית, אך רשתות מתחרות משתמשות בתחליפי גבינה כמו גבינת קשיו לצורך הכנת פיצות אלה. הגולשים התרעמו על כך, עד שפיצה האט הגיבה בפוסט בפייסבוק וכתבה כי בחברה בחנו את התחליפים השונים ולא מצאו תחליף איכותי מספיק.

שנית, הרשת הציגה את הפיצות החדשות במחיר השקה של 60 שקל בלבד. אמנם מדובר במחיר סביר לרשת שמוכרת פיצה בודדת ב-70-80 שקל, אך היו גולשים שטענו כי פיצה ללא כל סוג של גבינה ועם תוספות של ירקות בלבד זו לא פיצה אלא פוקצ'ה. במקרה כזה, 60 שקל בשביל פוקצ'ה זה קצת יותר מדי, הם טענו.

שלישית, פיצה האט העלתה את התמונות של שתי הפיצות החדשות עם כמה טעויות קריטיות בשם הפיצה באנגלית. כך, אחת הפיצות נקראת Israelian Vegetarian. לא זו בלבד שהיה צריך לכתוב Israeli ולא Israelian, אלא ש-Vegetarian מסמל שהפיצה צמחונית, והיה צורך לכתוב Vegan (טבעוני).

פיצה האט/ מתוך הפייסבוק
 פיצה האט/ מתוך הפייסבוק

אחרי למעלה מ-250 תגובות, הרשת נכנעה ללחץ הגולשים בפייסבוק. היא מחקה את הפוסט המקורי עם הטעויות, המחיר הגבוה ומאות התגובות הנזעמות, והחליטה להעלות פוסט חדש. הפעם התמונות היו עם הכיתוב הנכון, ולאור המחאה על המחיר, החליטה הרשת להורידו ל-45 שקל.

פיצה האט/ מתוך הפייסבוק
 פיצה האט/ מתוך הפייסבוק