רונאלדו ישמש כפרזנטור של אלטיס, החברה-האם של הוט

קמפיין ראשון בכיכובו של כוכב ריאל מדריד צפוי לעלות בקרוב בישראל

כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס

קבוצת אלטיס (Altice), החברה-האם של הוט, הודיעה על שיתוף-פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, במסגרתו ישמש כפרזנטור של כל המותגים של הקבוצה בכל הטריטוריות בהן היא פעילה.

הבחירה בשחקן הכדורגלן הפורטוגלי משקפת את קצב התפתחותה התשתיתית והבינלאומית של קבוצת Altice בעסקי הליבה שלה: בפס הרחב, בפריסת הסיבים האופטיים, ברשת הדור הרביעי, בתוכן והמדיה.

מישל קומב, מנהל התפעול הראשי של קבוצת אלטיס, מסר: "השותפות עם כריסטיאנו רונאלדו מהווה צעד נוסף של אלטיס. הקבוצה משקיעה את מלוא המשאבים בהצלחת הפרויקטים שלה, וזו באה לידי ביטוי באמצעות קישור הקבוצה עם אחד מהספורטאים הגדולים ביותר בעולם. מטרתנו בכל אחד מהשווקים להציע את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, האיכות הטובה ביותר, הרשתות הטובות ביותר, התוכן הטוב ביותר - ועכשיו בשילוב הכדורגלן הטוב ביותר".

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט, מסרה: "חזרנו בימים אלה מצילומי קמפיין בכיכובו של כוכב-העל רונאלדו שצפוי לעלות בקרוב בישראל. רונאלדו משתלב בשפה הפרסומית של הוט, המציבה בפרונט את כוכבי תוכניות המקור שלה. אנו שמחים לשתף פעולה עם שחקן מוביל בקנה-מידה בינלאומי, המסמל מצוינות ומובילות המתחברים עם ערכי החברה.

הקמפיין הפרסומי צפוי לעלות בקרוב בכל הטריטוריות בהן פעילה אלטיס: ישראל, פורטוגל וצרפת; ובנוסף ישודר גם בבלגיה, לוקסמבורג, שווייץ, הרפובליקה הדומיניקנית וארצות-הברית.