טוויסטד זכתה מחדש במכרז הדיגיטל של קופ"ח כללית

אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק

שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן
שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן

אחד המכרזים הגדולים בתחום הדיגיטל מגיע לקצו: ל"גלובס" נודע כי במכרז על תקציב הדיגיטל של שירותי בריאות כללית זכתה חברת טוויסטד.

אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק. זאת, בין היתר, על רקע הערכות כי בשירותי בריאות כללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם חברת הדיגיטל טוויסטד, המטפלת בתקציב כיום.

בין המשרדים שבחרו להתמודד במכרז נמנים גליקמן-שמיר-סמסונוב, גרייט אינטראקטיב ומוביליין.

כמו במכרז לבחירת משרד הפרסום שערכה שירותי בריאות כללית, כך גם בדיגיטל הוותה ההצעה המסחרית 60% מהניקוד הסופי - מה שלכאורה אמור היה להביא לנחיתות של גופים בינוניים וקטנים.

שירותי בריאות כללית היא המפרסמת הגדולה ביותר מבין קופות-החולים. קופות-החולים מחויבת במכרז על-פי חוק חובת המכרזים, שכן הן מתוקצבות על-ידי המדינה.

תקציבי הפרסום של קופות-החולים נגזרים על-פי מפתח חברים לקופה. במכרז הפרסום האחרון, שערכה החברה לפני כשנתיים, זכה משרד הפרסום פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב מאז.

זה כמה שנים פועלת שירותי בריאות כללית בזירת הדיגיטל על-ידי זרוע מתמחה. ההתקשרות עם TWISTED החלה כשהמשרד קיבל לטיפולו חלק מנתח תקציב הדיגיטל של החברה בעת שזה היה מטופל במקאן דיגיטל. TWISTED הופקדה על הטיפול בגזרת הקהילות החברתיות, הבלוגים והפייסבוק של הקופה. במכרז הדיגיטל האחרון שעשתה שירותי בריאות כללית הועבר לידיהם מלוא תקציב הדיגיטל, ועתה הם זכו בו מחדש.