טוויסטד

חברת האינטראקטיב של אלון מוליאן וקרן פרידמן

כתבות אחרונות

 
צילום מסך מהקמפיין / צילום: HIT מכון טכנולוגי

קמפיין הרדיו הדיגיטלי הראשון בארץ שיצרה בינה מלאכותית עלה לאוויר

המכון הטכנולוגי חולון עלה בספוטיפיי עם עשרות תשדירים במגוון סגנונות שנוצרו רק ע"י כלי AI - מהכתיבה, דרך ההלחנה ועד ההפקה והביצוע • האם מדובר בתחליף למוזיקאים ולמפיקים?

גלית חתן 19.03.2024
אוניברסיטת תל אביב/  צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קרייטיב

משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
שירותי בריאות כללית לוגו מעודכן
לפני כולם

טוויסטד זכתה מחדש במכרז הדיגיטל של קופ"ח כללית

אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2016
לפני כולם

שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל

למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2015
הולמס פלייס | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת הולמס פלייס עובר למקאן ת"א

בשנה האחרונה טופל התקציב במשרד הדיגיטל טוויסטד ■ היקף התקציב יעמוד על מספר מיליוני שקלים בודדים

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2014

אדלר-חומסקי הוא הזוכה בתחרות קקטוס הזהב 2012

אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2012

האם משרדי האינטראקטיב והדיגיטל העצמאיים יצליחו לשרוד?

אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?

נועה פרג 22.10.2010

קמפיין "שונאים פרסומות? צפרו!" הוא של אתר הברנז'ה ICE

מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד ■ ביום א' ישיק האתר את הגל השני של הקמפיין תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט"

‎‎חגית ברונסקי‏ 10.06.2010

טוויסטד הופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי מלאה

זאת במטרה לספק פיתרון כולל ללקוחותיה ■ במסגרת שינוי האסטרטגיה, החברה מתרחבת ומשיקה 3 מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידיאו, עולם הסלולר וענף החיפוש

נועה פרג 23.02.2010

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009