טוויסטד הופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי מלאה

זאת במטרה לספק פיתרון כולל ללקוחותיה ■ במסגרת שינוי האסטרטגיה, החברה מתרחבת ומשיקה 3 מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידיאו, עולם הסלולר וענף החיפוש

חברת שיווק השיחה טוויסטד, שהוקמה ב-2006 על ידי אלון מוליאן וקרן פרידמן, משנה אסטרטגיה והופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי מלאה במטרה לספק פיתרון כולל ללקוחותיה. במסגרת שינוי האסטרטגיה, החברה מתרחבת ומשיקה 3 מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידיאו, עולם הסלולר וענף החיפוש.

עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכחצי מיליון שקל, במסגרתה יגויסו 8 עובדים חדשים. מחלקת הסלולר החדשה של החברה תכלולו פיתוח והפקה של אפליקציות סלולריות, מחלקת הווידיאו תעסוק בהפקות וידיאו אינטרנטיות ותוכן ובהקמת ערוצי וידיאו ביו-טיוב, ומחלקת החיפוש תפעל ליצירת קריאייטיב בגוגל.

מוליאן מסר בתגובה: "אחת משאיפותיה המרכזיות של "טוויסטד" היא להישאר בראש הפירמידה בכל הקשור לחדשנות ופריצות דרך ולהביא למשווקים פתרונות החורגים מבאנרים. כך אנו פועלים מתחילת דרכנו, ולצורך כך אנו משקיעים היום משאבים רבים על מנת להוביל את תחום הדיגיטל. המשימה שהצבנו לעצמנו היא להיות אחת מ-3 חברות האינטראקטיב המובילות בישראל. אנחנו רוצים להביא את המומחיות שלנו ביצירת שיחה לערוצים השונים: וידאו, אפליקציות הסלולר, פייסבוק והרשתות החברתיות ומעל הכל להתוות את האסטרטגיה הדיגיטלית של מותגים וחברות".

בין לקוחותיה של טוויסטד נמצאות גם שירותי בריאות כללית, פלאפון, בזק בינלאומי, נירלט, בנק לאומי, דורקס, מגה, אהבה מוצרי ים המלח, סקצ'רס ודיאדורה.