משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

אוניברסיטת תל אביב / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאטיב
אוניברסיטת תל אביב / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאטיב

משרד הפרסום בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב - כך נודע לגלובס. התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד.

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי.

תקציב הפרסום של אוניברסיטת תל אביב נחשב לאחד התקציבים הגדולים בתחום ההשכלה הגבוהה. כמו כל הקטגוריה, גם תקציב האוניברסיטה עבר בשנים האחרונות שינוי משמעותי, כשנתח גדל והולך מהתקציב הועבר למדיה הדיגיטלית. הסיבות העיקריות לכך הן השימוש המשמעותי של קהל היעד בדיגיטל (ולא באמצעים מסורתיים כמו פרינט וטלוויזיה) והאפשרות לפנות אליהם שם באופן מפולח.

כאמור, תקציב אוניברסיטת תל אביב טופל בשנים האחרונות באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, שזכה תחילה בנתח הדיגיטלי, אך בהמשך קיבל לטיפולו את כל התקציב. לאחרונה זכה המשרד ביחד עם האוניברסיטה באות הצטיינות של איגוד השיווק על מהלך היום המקוון שיצרו במהלך הקורונה.

עתה כאמור יטפל בתקציב משרד הפרסום בלאנקו, שזכה במכרז שהדגש בו היה על סינרגיה בין יכולות קריאטיב ודיגיטל ומתן פתרונות למגוון רחב של תוכניות הלימוד השונות.

את המכרז מטעם אוניברסיטת תל אביב הוביל אלון וינפרס, מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב, יחד עם צוות היחידה ונציגות מהפקולטות השונות.

משרד פרסום בלאנקו הוא בבעלות של אביתר סדון. המשרד מעניק מעטפת שירותים הכוללת מחלקת קריאטיב, מדיה, פרפורמנס, אסטרטגיה וניהול לקוחות. בין לקוחותיו נמנים ביטוח לאומי, הכשרה חברה לביטוח, מוטו ספורט מקבוצת לובינסקי, עיריית אשקלון, אזורים וקבוצת יינות ביתן-מגה.

לאחרונה גייס המשרד להנהלה הבכירה בתפקיד סמנכ"ל לקוחות את שגיא לוי, שהגיע ממשרד פובליסיס מדיה, ואת קורן וייס, שמונה לסמנכ"ל קריאטיב אחרי תפקידים במשרדי הפרסום מקאן ויהושע TBWA.