תקציבי נסקפה והגלידות של אסם יעברו לגליקמן; תקציב טבעול - לגיתם

השינויים במערך הפרסום של אסם - בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס ישראל

עדו הר טוב וגיל סמסונוב / צילומים: תמר מצפי
עדו הר טוב וגיל סמסונוב / צילומים: תמר מצפי

משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המרוויח הגדול מסגירת משרד הפרסום פובליסיס ישראל בכל הקשור למערך הפרסום של אסם: החברה החליטה להעביר את תקציבי הפרסום של מותגי NESCAFE והגלידות למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ואת תקציב המותג טבעול למשרד הפרסום גיתם BBDO.

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בקבוצת פובליסיס ישראל לבצע מהלך התייעלות שבמסגרתו תצטמצם הקבוצה מ-4 משרדי פרסום לשלושה. פובליסיס ישראל יחדל להתקיים, ותקציביו יחולקו בין ליאו ברנט וגליקמן-שמיר-סמסונוב פובליסיס.

החיבור אמור היה לאפשר לגליקמן-שמיר-סמסונוב לקבל לטיפולו את תקציב שירותי בריאות כללית, שבו זכה פובליסיס במכרז, ואת תקציבי נסקפה והגלידות של נסטלה של אסם, המטופלים בעולם באמצעות פובליסיס.

מהמהלך נולד מרוויח בלתי צפוי: גיתם. האפשרות להעברת טבעול לגיתם הייתה מונחת על השולחן כמה פעמים בשנים האחרונות, אך היא טורפדה שוב ושוב בידי קבוצת פובליסיס.

מערך הפרסום של קבוצת אסם מחולק בין 4 משרדי פרסום: גיתם BBDO מטפל בתקציבים של חטיבות הקולינארי, המאפה, הקורפורייט ומעכשיו כאמור גם טבעול. פובליסיס/גליקמן מטפלים בתקציבים של מותגי נסקפה והגלידות. מקאן תל-אביב מטפל בתקציבים של דגני הבוקר, נסטי, צבר, פורינה וחטיבת החטיפים של אסם. משרד הפרסום JWT מטפל בתקציב הפרסום של מטרנה.