מרכז גלובס לנדל"ן: כיצד יזמים בתחום יכולים להתבלט?

מרכז גלובס לנדל"ן יקיים קורס יזמות נדל"ן 360 ■ הקורס בריכוזו של יעקב אטרקצ'י, מבעלי חברת אאורה, יעניק את הכלים, השיטות ודרכי הפעולה להובלה וסגירת עסקאות נדל"ן מוצלחות

עולם הנדל"ן של היום הפך לתחרותי מאין כמוהו. על מנת לבלוט בו יש לאמץ שיטות עבודה נכונות ויעילות ולפתח חוש עסקי לייזום פרויקטים חדשים. כיום כבר ברור כי בכדי לצלוח את המשימה, לא מספיק לאתר את הקרקע הנכונה, כי אם גם לדעת לסגור את כל הקצוות הנלווים - דוגמת הנושא המשפטי, המימוני, התכנוני, הרגולטורי ועוד.

בדיוק לשם כך נוסד קורס יזמות נדל"ן במרכז גלובס לנדל"ן, אשר ירוכז על ידי יעקב אטרקצ'י, מבעלי חברת אאורה, מבכירות החברות היזמיות בשוק הנדל"ן המקומי. הקורס, שיכיל 13 מפגשים עם בעלי תפקידים בכירים בחברות המובילות במשק, ישלב בין מידע אקדמי מעודכן לבין פרקטיקה עם דוגמאות חיות מהשטח וכולל את כל הכלים, השיטות ודרכי הפעולה הדרושים על מנת ליזום, לתכנן ולהוביל בהצלחה עסקאות נדל"ן בטוחות ורווחיות. בין המרצים בקורס: יוסי בר דוד, מנכ"ל אלמוג פינוי בינוי; עו"ד מאיר מזרחי; איילת רוסק, מנהלת סקטור נדל"ן בנק ירושלים; קיקה באר"ז, בעלי משרד אדריכלים ומהנדסי ערים קיקה באר"ז; עו"ד עופר טויסטר; ורונן גינצבורג, מנכ"ל דניה סיבוס. 

להרשמה והגשת מועמדות לקורס יזמות בנדל"ן לחץ כאן