חובבי מסעדות? הנה שתי אפליקציות שוות שכדאי להכיר

טסים לחו"ל ומחפשים מקומות טובים לאכול בהם? קבלו שתי אפליקציות שימושיות שניתן להיעזר בהן - האחת ממפה את המקומות הפופולריים ביותר באזור שבו אתם נמצאים, והשנייה מאפשרת לאתר מסעדות התואמות את העדפותיכם האישיות

ענקית התיירות Airbnb השקיעה בתחילת השנה 13 מיליון דולר באפליקציית Resy, המציעה שירות של הזמנת שולחן במסעדות. כעת ניתן לבצע את ההזמנות ישירות מאפליקציית Airbnb, כשהרעיון הוא שאחרי שהגעתם לדירה ביעד, תקבלו רעיונות למסעדות הנמצאות בקרבת מקום כולל מפה עם מיקום מדויק, עיון בביקורות ובתפריט, התרשמות ממחירים ומהמקומות הפופולריים ביותר באזור - בשלב זה בארצות-הברית בלבד.

בעתיד מתוכננת להיכנס אופציה לסעודה חברתית, כך שאורחי Airbnb מכל רחבי העולם יוכלו להיפגש ולסעוד יחד באותה מסעדה בקרבת הדירה בהם הם שוהים.

המתחרה הגדולה של Resy היא האפליקציה הוותיקה OpenTable, שלא נשארת אדישה לתחרות. רק לאחרונה השיקה האפליקציה הוותיקה אופציה נחמדה המאפשרת לשתף משפחה ומכרים ולהזמין אותם למסעדה שבחרתם.

המאגר באפליקציית OpenTable כולל 43 אלף מסעדות במדינות שונות, בהן ארצות-הברית, קנדה, מקסיקו בריטניה, גרמניה, הולנד יפן או אוסטרליה - אותן ניתן לאתר באמצעות מיקום, סגנון הבישול או דרך סינון לפי ביקורות התואמות להעדפות האישיות שלכם.

הזמנת השולחן היא חינמית, כשניתן לצבור נקודות שיזכו אתכם בבונוסים נחמדים, ואת ההמתנה בטורים תוכלו להשאיר לסועדים האחרים.