פייסבוק לא תאפשר פרסום אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים

הרשת החברתית הודיעה על אימוץ מדיניות פרסום חדשה, במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים ■ מדיניות זו תיושם בכל הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, לרבות אינסטגרם 

מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

בניסיון לנקות את הפיד ולהגביר את הנשחק והולך של הציבור בתוכן שמספקת פייסבוק, מאמצת החברה מדיניות שמשמעותה בפוטנציה אובדן הכנסות לא מבוטל: פייסבוק הודיעה על אימוץ מדיניות פרסום חדשה, במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים כמו אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים.

מדיניות זו תיושם בכל הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, לרבות אינסטגרם. יצוין כי מוצרים מסוג זה, כמו גם הימורים וגיימינג, משקיעים מיליוני דולרים בפרסום באמצעים הדיגיטליים, לרבות בפייסבוק, בגלל היכולת להגיע לקהל הפוטנציאלי במסרים מפולחים.

"שתי אמונות בסיסיות שעומדות בלב מדיניות הפרסום שלנו היא שפרסומות אמורות להיות בטוחות, ושפייסבוק מיועדת קודם כל לאנשים. לפרסומות מטעות ולרמאויות אין מקום בפייסבוק", נכתב בהודעת החברה.

בהודעה מעודדת פייסבוק את הגולשים לדווח על מודעות שמפרות את המדיניות החדשה: "אנחנו מבינים שלא נתפוס את כל אותם מודעות שצריך להסיר בעקבות המדיניות הזאת", נכתב בהודעה, "ומעודדים את חברי קהילת פייסבוק לדווח על תוכן שמפר אותה".

כזכור, בשבועות האחרונים הודיעה פייסבוק על מספר מהלכים שמטרתם שיפור חווית הגלישה והגברת האמון והמעורבות של הגולש בתוכן, שהבולט בהם הוא מתן תיעדוף לחומר של חברים ומשפחה על פני תוכן אחר.