אורן חזן הוציא את מפלגת צומת מהנפטלין, באינטרנט נזכרו ברפאל איתן ז"ל

אורן חזן הודיע אמש שמתכנן לרוץ בבחירות הקרובות בראשות מפלגת "צומת", בתגובה, ברשתות החברתיות נזכרו במורשת המפלגה, חבריה הבולטים לרעה ובמקים המיתולוגי שלה - הרמטכ"ל לשעבר רפאל איתן • בין אם צומת החדשה תעבור את אחוז החסימה או לא, אנחנו מקווים שהבדיחות עליה בפיד ישתפרו בקרוב

אורן חזן (צילום: אייל יצהר)
אורן חזן (צילום: אייל יצהר)

אמש (ב'), כשברקע יאיר לפיד הכריז על רשימת יש עתיד בשפיים ותקף את נתניהו, בפייסבוק, בשקט, אורן חזן הודיע שהוא עוזב את הליכוד לאחר שהתאכזב מתוצאות הפריימריז וכי ירוץ בבחירות הקרובות לכנסת כראש מפלגת "צומת".

הח"כ ניסה לפתות עוד ועוד צופים לפוסט שלו כשפרסם הודעה מקדימה המזמינה את הגולשים להצטרף אליו "ללא פילטרים, ישירות", אך קיבל תשומת לב לא בדיוק חיובית. בפייסבוק ובטוויטר זכרו היטב את סיפורה של מפלגת צומת, ובעיקר את סיפור סופו הטרגי של מקימה - הרמטכ"ל לשעבר רפאל איתן ז"ל שנהרג בנובמבר 2004 לאחר שטבע כתוצאה מנחשול ענק בנמל אשדוד.

רבים מהגולשים החליטו להכין לימונדה מלימונים ושלפו את מיטב הבדיחות השחורות מהמגירה, אלא שמסתבר שרבים מהם כנראה חולקים מגירה, מפני שמרבית הציוצים בנושא נראו כמעט משוכפלים וכללו את איתן ז"ל וקרקעית הים.

אחרים בחרו לעשות את השיוך האוטומטי של "צומת" לנשים בזנות ומשם לקשר להאשמות נגד חזן על עיסוקיו לכאורה בבולגריה שכללו על פי הדיווחים גם סרסור בנשים.

הגולשים ה"מנוסים" יותר הכירו לעומק את מורשת מפלגת צומת המקורית ושלפו מהנפטלין את אחד החברים הבולטים בה, גונן שגב, שלאחרונה הודה בריגול לטובת איראן.

https://twitter.com/DavidLifshitz/status/1097431232709836800

בפייסבוק הבוקר כבר הספיקו להדביק את פרצופו של חזן על תמונתו המיתולוגית של הרמטכ"ל המנוח בלשכתו.

בנתיים חזן טוען שהסקרים מנבאים למפלגה שתרוץ בראשותו לפחות חמישה מנדטים, במערכת "גלובס" לא בטוחים בנבואה הזאת בכלל אבל מקווים שאם הח"כ המוכר לשמצה יעבור את אחוז החסימה, הבדיחות עליו ברשת ישתפרו או שייעלם לחלוטין מהשיח הציבורי.