סלקום אחרי המשבר בנטישות: איבדה 300 לקוחות ביוני

אקספון ממשיכה לדשדש למרות ניסיונות גיוס במבצעים אטרקטיביים • רמי לוי מאבד 700 מנויים

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

אחרי שחוותה פגיעה של כ-11 אלף מנויים נוטשים בחודש מאי האחרון בעת סבב הלחימה האחרון בעזה, סלקום מתקנת ומסיימת את חודש יוני 2021 עם כ-300 ניודים שליליים בלבד, ונראה כי האירוע מאחוריה. סלקום ספגה גל של נטישות מחאה של לקוחות שכעסו על יוזמה של ועד העובדים שקראה לשיתוף-פעולה בין יהודים וערבים בעת שביתה של המגזר הערבי.

את טבלת הניודים בחודש שעבר מובילה פרטנר עם 2,600 ניודים חיוביים, בעוד פלאפון מסיימת עם 1,700 ניודים שליליים. הוט מובייל מסיימת עם כ-100 ניודים שליליים, וגולן טלקום אחרי חודשים רבים שהתנדנדה בניודים בחודשים האחרונים מסיימת את החודש עם כ-500 מתניידים חדשים. רמי לוי מאבד 700 מנויים, ו-019 מובייל עם 260 ניודים חדשים.

מפת הניודים מלמדת על מצב של אי-לוחמה בשוק הסלולר, והנתון של חברת הסלולר אקספון, מפעילת המותג WE4G, מלמד על כך. על אף שהחברה מנסה לשמר מומנטום חיובי בפעילות שלה למרות המצב הקשה שבו היא נמצאת, החברה מסיימת את החודש עם גיוס שלילי זניח אבל כזה שמעיד שהחברה מתקשה לשחזר את הצלחותיה מן העבר. השאלה הגדולה מבחינת המתעניינים או הרוכשים הפוטנציאליים היא האם ניתן להפיח חיים בפעילות ולהחזיר את החברה לירוץ אחרי כל מה שעברה, או שהיא מיצתה את פעילותה בשוק הסלולר.