סלקום איבדה 11,500 לקוחות על רקע אירועי המלחמה

הוט מובייל סיימה במקום הראשון בטבלת הניודים עם גיוס חיובי של 5,800 מנויים • אקספון מתאמצת לשמור על נתח השוק שלה ולא לאבד לקוחות על רקע המחלוקת עם סלקום

מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
מנכ"ל סלקום אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

חודש מאי בניודים בשוק הסלולר מסתיים כצפוי כאשר סלקום מובילה עם 11,500 מנויים שנטשו אותה. הניודים השליליים החודש בסלקום באו לידי ביטוי בכמה ימים בודדים בעקבות שגיאה שקרתה על רקע ניסיון של ועד העובדים ביחד עם אגף משאבי האנוש בחברה - לקרוא לשיתוף פעולה בין יהודים לערבים באמצע סבב הלחימה מול החמאס, דווקא ביום שביתה של המגזר הערבי, מה שהביא לביקורות קשות על המהלך.

את טבלת הניודים הובילה הוט מובייל עם גיוס של 5,800 מתניידים חדשים, פרטנר אחריה עם 4,600 מתניידים, ופלאפון עם 2,500. גולן טלקום, חברת בת של סלקום, ספגה כנראה גלי הדף מהאירוע בסלקום וסיימה את הרבעון באיבוד של 1,700 לקוחות שעזבו אותה.

אקספון שהייתה ממובילות הניודים בעבר וכרגע נמצאת במחלוקת מול סלקום על המשך שיתוף הפעולה בין החברות ברשת המשותפת, סיימה את החודש עם גיוס חיובי זניח של 700 לקוחות וניכר שהחברה מנסה בכל כוחה לשמור על נתח השוק הקיים שלה ולא לאבד לקוחות.

רמי לוי סלולר סיים את החודש עם 400 נטישות ו-019 מובייל כמה עשרות נטישות בלבד.