קבוצת רמי לוי נכנסת לתחום חנויות הסטוק ופותחת רשת חדשה בשם "רמי לוי סטוק". בשלב הראשון ייפתחו ארבע חנויות בבאר שבע, בירושלים, בראשון לציון ובפרדס חנה, כאשר כל אחת מהן תתפרס על פני שטח של כ-2,000 מ"ר. לדברי החברה, בשלוש השנים הקרובות צפויות להיפתח עשרות חנויות ברחבי הארץ.
רמי לוי סטוק תכלול כ-50 מחלקות: מוצרים לעיצוב הבית, מוצרים למטבח, מוצרים עונתיים, משחקים, צעצועים, מוצרים לילדים ומוצרי חזרה לבית הספר, אביזרים לאמבטיה וביגוד. לפי לוי, המחירים יהיו הזולים ביותר בישראל.
תחום חנויות הסטוק מושך את תשומת-לב הקמעונאיות הגדולות בשנים האחרונות. רשת המזון יוחננוף רכשה בשנה שעברה את השליטה ברשת חנויות זול סטוק. קבוצת פוקס הכריזה על הכנסת המותג היווני ג'מבו לשוק הישראלי, וגם ענקית קמעונאות המזון שופרסל הודיעה על כניסתה לשוק החנויות המוזלות כשחתמה על הסכם לרכישת קבוצת דן דיל, המפעילה עשרה סניפי סטוק בישראל ואתר אונליין למכירה של מוצרי נון-פוד. בנוסף, רכשה את פעילותה של דן אס, חברת היבוא הסיטונאית של הקבוצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.