Wolt מצטרפת לארנק הדיגיטלי של Yellow

בקרוב ניתן יהיה לממש את הכספים שנצברו בארנק הדיגיטלי של Yellow באפליקציית המשלוחים Wolt • במקביל, החברה ממשיכה להתרחב: הבוקר הושק שירות המשלוחים של Wolt גם בקריית אתא

שליח של Wolt / צילום: Shutterstock, Furmiga Stock
שליח של Wolt / צילום: Shutterstock, Furmiga Stock

חברת Wolt מרחיבה את שיתוף-הפעולה עם קבוצת פז ונכנסת לארנק הדיגיטלי של Yellow: הארנק הדיגיטלי, שמאפשר צבירה של כספים לאחר תדלוק בתחנות פז ורכישות בחנויות Yellow וסופר יודה, יאפשר מהיום (ב') לממש את הכספים שנצברו באפליקציית המשלוחים Wolt.

אחרי הקריות וחיפה, וולט משיקה שירות משלוחים ביעד חדש
וולט מגיעה לקריות; סניף נוסף של Wolt Market יוקם בפתח תקווה
היא רק בת 35 וכבר עומדת בראש חברת המשלוחים שכולם מדברים עליה 

על כל רכישה מחנויות Yellow וסופר יודה דרך אפליקציית Wolt, תירשם צבירה של 5% מסכום העסקה, ללא דמי המשלוח. בנוסף, למעלה ממיליון לקוחות המועדון שכבר משתמשים בארנק הדיגיטלי של Yellow יוכלו מעתה לממש את הכסף שצברו בארנק גם עבור משלוחים ב Wolt.

לצורך המהלך פותחה במטה Wolt בפינלנד תשתית טכנולוגית שתתמוך בחיבור הישיר בין הארנק הדיגיטלי של Yellow לאפליקציית Wolt. בימים אלה החל באפליקציות פיילוט, ובשבועות הקרובים יושק המהלך בקמפיין נרחב.

הארנק הדיגיטלי של Yellow, שעובד בצורת קאשבק, רשם מחזור כספי של מעל מיליארד שקל בשנה. האפליקציה מציעה גם הטבות עבור ביטוחי רכב בשיתוף חברת הביטוח "הראל", קריאה לסיוע בדרכים בשיתוף עמותת "ידידים" ושירותים נוספים.

לאחרונה הודיעה פז על שיתוף-פעולה עם חברת האשראי כאל, במסגרתו היא מעמידה הלוואות לחברי המועדון דרך הארנק הדיגיטלי.

"פז שמחה להמשיך את שיתוף-הפעולה עם Wolt שזכה להצלחה גדולה עם משלוחים מחנויות Yellow וסופר יודה בתקופת הקורונה ומאז ממשיך להתרחב", אמר אופיר ענבר, סמנכ"ל סחר ושיווק, קבוצת פז.

Wolt ממשיכה להתרחב

הבוקר (ב') הושק שירות המשלוחים של Wolt גם בקריית אתא, שלושה חודשים אחרי שהחברה השיקה את השירות באזור חיפה. Wolt מתרחבת לאחרונה בתחומים נוספים, ברקע אישור התביעה הייצוגית שעשויה לחייב את Wolt להכיר בעובדיה כשכירים, ואתמול הודיעה על שיתוף-פעולה חדש עם רשת הפארם Be, במסגרתו ניתן יהיה להזמין באפליקציית Wolt תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר. המהלך מתבצע בשיתוף-פעולה עם משרד הבריאות ויחל בשלב הראשון עם שני סניפים מהם ניתן להזמין באזור תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. בעתיד צפוי השירות להתרחב לכל אזורי הפעילות של Wolt.

לאחר הפרסום על שיתוף-הפעולה עם Be מסרה ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל, כי "תרופות הן מהמוצרים המובקשים ביותר על-ידי הלקוחות באפליקציית Wolt, ואנחנו שמחים שמהיום נוכל לתת פתרון לצורך הזה. משרד הבריאות עשה כאן שירות חשוב לצרכני התרופות ולבריאות הציבור בכך שיאפשר לחולים להזמין תרופות לכל מקום שיבחרו".

חברת Wolt הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית מהירה. החברה פועלת כיום ב-23 מדינות. Wolt החלה לפעול בישראל ב-2018 בתל אביב, ומאז התרחבה ל-100 יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה והקריות, ירושלים, באר שבע, נתניה, הרצליה ואזור השרון, מודיעין, חולון, ראשון לציון, אשדוד, פרדס חנה ובנימינה. למעלה מ-4,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמה, כשבנוסף למסעדות פועלים מאות עסקי ריטייל בתחומי הסופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.