וולט מגיעה לקריות; סניף נוסף של Wolt Market יוקם בפתח תקווה

חודש וחצי אחרי ההשקה בחיפה, פלטפורמת המשלוחים וולט מתרחבת ומשיקה את השירות גם בקריות • מעל ל-200 שליחים הצטרפו למערך השליחים של וולט בקריות, ויותר מאלף תושבי הקריות והסביבה הגישו בקשה להירשם כשליחים ונמצאים ברשימת ההמתנה •  במקביל, וולט פתחה סניף נוסף של Wolt Market בפתח תקווה

שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Furmiga Stock
שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Furmiga Stock

פלטפורמת המשלוחים וולט מתרחבת ומשיקה את השירות בקריות. ההשקה תכלול למעלה מ-50 מסעדות ברחבי העיר, שיצטרפו למעל 100 מסעדות מהן ניתן להזמין בחיפה, בנשר ובטירת כרמל. הפעילות תושק עם למעלה מ-100 שליחים וצפי לאלפי לקוחות מדי יום.

אפליקציית המשלוחים תחל לפעול היום (ב') בשעה 10:00 בקריית מוצקין, בקריית ביאליק, בקריית ים, בקריית חיים ובקריית שמואל. בנוסף יגיעו שליחי וולט גם לשדה התעופה חיפה, לבסיס הטכני של חיל האוויר ולמגוון חופי הים בקריות. 

היא רק בת 35 וכבר עומדת בראש חברת המשלוחים שכולם מדברים עליה 

המהלך מתבצע תוך הרחבת אזור הפעילות של חיפה, נשר וטירת כרמל, כך שתושבי הקריות יוכלו להזמין גם ממסעדות שנמצאות בחיפה. שעות הפעילות הן בכל יום מ-10:00 בבוקר ועד חצות, ולפי החברה, בהמשך הן צפויות להתרחב. בשלב הבא יושק השירות גם בקריית אתא.

בין המסעדות המקומיות שיספקו משלוחים באמצעות האפליקציה ניתן למצוא את טאטאמי, ניו יורק בייגל, שווארמה חזן, פיצה טוסקנה, פיצה פדאל, שגב אקספרס, סינטה בר, שווארמה העגלה, ששון בכיכר ורבות נוספות. בנוסף אפשר יהיה להזמין מרשתות כמו מקדונלד'ס, קפה לנדוור, בורגראנץ', ביגה וקפה גרג. 

כ-1,000 איש ביקשו להירשם כשליחים 

מעל ל-200 שליחים הצטרפו למערך השליחים של וולט בקריות. יפעלו גם שליחים על אופניים חשמליים ומכוניות, בנוסף לקטנועים ואופנועים. למעלה מ-1,000 תושבי הקריות והסביבה הגישו בקשה להירשם כשליחים ונמצאים כעת ברשימת ההמתנה.

השקת השירות של וולט באזור הקריות מתבצעת חודש וחצי אחרי שהגיעו השליחים הכחולים לחיפה. מאז שהגיעה לחיפה נוספו לאפליקציה אלפי משתמשים חדשים, ובוצעו עשרות אלפי הזמנות.

בראש רשימת המנות המבוקשות ניתן למצוא: פלאפל, סושי, פיש אנד צ'יפס, המבורגר, חומוס וכנאפה. זאת בשונה מהמשתמשים בתל אביב למשל, שמעדיפים אוכל אסייתי וגלידה, לצד ההמבורגר והסושי הפופולריים. השעות בהן מזמינים החיפאים הכי הרבה: בין 12:00 ל14:00 בצהריים ובין 20:00 ל-22:00 בערב.

"מרגע שהגענו לחיפה, כבר ציפינו להמשיך ולהתרחב לקריות", אמרה ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל. "בעקבות ההצלחה בחיפה ובעקבות ביקוש גבוה שאנחנו רואים מצד התושבים ובעלי העסקים בקריות, הקדמנו את ההשקה".

Wolt Market מגיע לפתח תקווה

תוך כדי ההתרחבות לקריות, וולט פתחה סניף נוסף של Wolt Market בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, חודשיים אחרי שהשיקה את החנויות הכחולות בנווה צדק. החנות תפעל מ- 8 בבוקר עד חצות.

החנות מציעה מגוון של 3,000 מוצרי מזון בסיסיים, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי, אלכוהול, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד. בנוסף, ניתן להזמין ב-Wolt Market מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים, ותהיה גם קטגוריה ייעודית בעולמות המזון האורגני והבריא.

המשלוחים יגיעו לכל שכונות העיר פתח תקווה וגם לגבעת השלושה, לכפר סירקין, לגבעת שמואל, לקריית אונו ולגני תקווה.

דמי המשלוח יהיו זהים לאלה שבאפליקציית וולט כיום, ויתאפשר איסוף עצמי מהסניף בהזמנה מראש דרך האפליקציה.

חנויות ה-Market של וולט הן חלק מקטגוריית מוצרי המכולת באפליקציה, הכוללת בין היתר את הרשתות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, פרשמרקט ו-yellow, בפריסה ארצית רחבה. בימים אלה מצטרפת לשירות גם רשת מחסני השוק.

בשלב הראשון, שישה סניפים של מחסני השוק יצטרפו למערך המשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה. מתוכם, בחמישה כבר מתקיים פיילוט בשבועות האחרונים. בהמשך החודש ייפתחו המשלוחים גם ברחובות, ובהמשך צפוי השירות להתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ.

רשת מחסני השוק, שבבעלות משפחות נעמן וכהן, כוללת 62 סניפים ומועדון הלקוחות שלה מונה קרוב לחצי מיליון צרכנים. המחירים באפליקציה צפויים להיות זהים למחירים בסניפים, ועלות המשלוח תעמוד על 10-20 שקל בהתאם למיקום. זמני האספקה יעמדו על כחצי שעה.

ממחסני השוק נמסר בתגובה כי "תוצאות הפיילוט המשותף עם וולט מציגות גידולים משמעותיים בהיקפי ההזמנות באונליין. מדובר בכ-10% מסך מכירות החברה, ואנו צופים כי הנתח יגדל כתוצאה ממהלך אסטרטגי זה".