אחרי הקריות וחיפה, וולט משיקה שירות משלוחים ביעד חדש

עם פעילות ראשונית של כ-50 מסעדות וכ-20 חנויות כמו סופרמרקטים, מעדניות ומאפיות, וולט משיקה שירות משלוחים במודיעין

שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis
שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis

שבועיים אחרי שהשיקה את השירות בקריות, חודשיים לאחר ההשקה בחיפה וברקע החלטת בית הדין האזורי לעבודה לאשר ניהול תובענה ייצוגית נגד החברה במטרה לשנות את מודל התעסוקה כך שהשליחים יוכרו כשכירים, פלטפורמת המשלוחים וולט משיקה את השירות במודיעין-מכבים-רעות. 

ההחלטה של בית הדין בנוגע לוולט עלולה לטלטל את עולם המסעדנות הישראלי | פרשנות
וולט מגיעה לקריות; סניף נוסף של Wolt Market יוקם בפתח תקווה  

הפעילות תכלול בשלב הראשון כ-50 מסעדות וכ-20 חנויות כמו סופרמרקטים, מעדניות ומאפיות שפועלות ברחבי העיר וביישובי הסביבה. מזה כמה שבועות מפרסמת וולט בפייסבוק וקוראת לאלה שמתגוררים במודיעין והסביבה ומעוניינים להגיש מועמדות "בואו להיות וולטרים ולהרוויח כסף מעולה, רק אתם וכלי הרכב שלכם".

בין המסעדות המקומיות שיספקו משלוחים דרך האפליקציה ניתן יהיה למצוא את רוזה, לוצ'נה, גריל 443, ניושי, ג'וזף, חצות, מפגש השייח ורשתות כמו מקדונלד'ס, פסטה בסטה, ג'חנון בר וסביח פרישמן. בגזרת הסופרמרקטים, מאפיות ומעדניות ייכללו מחסני השוק, ויקטורי, מעדני צדקיהו, מאפיית טלר, באשר, יין בעיר, Be פארם ו-Yellow.

אזור המשלוחים יכלול גם את היישובים לפיד, כפר רות, חשמונאים, גני מודיעין, שילת, שעלבים, נוף איילון וכפר האורנים, וכן את אזור התעשייה שילת ואת אזורי התעשייה בתוך העיר. שעות הפעילות הן בכל יום מ-9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, מלבד יום שישי, בו יפעל השירות עד השעה 16:00.

"במסגרת פעילות העירייה להנגיש את העסקים המקומיים לתושבים, חברת וולט יכולה לחזק את היקף הפעילות של המסעדות והעסקים המקומיים", אמר חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות. "עיריית מודיעין-מכבים-רעות פועלת רבות על-מנת להנגיש את בתי העסק לטובת התושבים, מתוך ראייה של עידוד קנייה פה בתוך העיר. הכניסה של וולט לעיר תביא תנועה כלכלית למסעדות ולחנויות בעיר ותנגיש את מרכולתן גם ליישובי הסביבה".

"זיהינו ביקוש גבוה לוולט מתושבי העיר, ולכן החלטנו לראשונה להשיק את השירות במודיעין לא רק עם מסעדות, אלא גם עם חנויות ועסקים מקומיים כמו סופרמרקטים, מאפיות ומעדניות", אמרה ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל.

וולט הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית מהירה ופועלת כיום ב-23 מדינות. וולט החלה לפעול בישראל ב-2018, תחילה בתל אביב ומאז התרחבה ל-100 יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה, ירושלים, באר שבע, הקריות, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשון לציון, אשדוד, פרדס חנה ויבנה. למעלה מ-4,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמה, כשבנוסף למסעדות פועלים מאות עסקי ריטייל בתחומי הסופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.