שופרסל, קמעונאית המזון הגדולה בישראל, משיקה בעיר אילת סניף לאיסוף עצמי של הזמנות אונליין - כולל של מוצרי נון-פוד - כאשר התשלום אינו כולל מע"מ. מדובר בצעד משמעותי בהתרחבות של שופרסל אונליין, לאחר שזיהו ברשת כי גם כיום אנשים הנוסעים לעיר הדרומית נוהגים לערוך בה קניות מסוגים שונים בזכות הנחת המע"מ. התזמון, כמובן, אינו מקרי: בתקופת החגים לא מעט מהישראלים בוחרים לנפוש בעיר.
● שורת מינויים בשופרסל: וטרמן מתכנן התייעלות ושינויים מבניים
● ביצועים חלשים ואי יציבות ניהולית גובים מחיר: רווחי הקמעונאות של שופרסל צללו ב-60%
חברת וויקס פיתחה מיניסייט נפרד מאתר האונליין של שופרסל, שבו תנוהל מערכת ההזמנות לאילת. בין המוצרים שניתן יהיה להזמין נמנים מוצרי סלולר, אביזרים לטלפון, מוצרי חשמל לבית ולמטבח, בישום ועוד. הסניף ימוקם בסמוך למתחם ביג.
הרשת אינה הראשונה להרחיב את שירותי האונליין לחנות פיזית באילת - קדמה לה רשת KSP, שבשנתיים האחרונות הפכה למרקטפלייס רחב של מוצרים, שגם באתר שלה ניתן להזמין מוצרים במחיר ללא מע"מ ולאסוף אותם בסניף הדרומי.
האונליין מהווה 20% מהפעילות
פעילות האונליין של שופרסל מהווה כ-20% מסך פעילות הקבוצה, בהיקף כולל של כ-3 מיליארד שקל בשנה הנוכחית (הערכות) וב-2021, בהשוואה לכ-2 מיליארד שקל בשנת 2020. הפעילות כוללת מכירות מזון, פארם ומוצרי נון-פוד בקטגוריות שונות כמו חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לבית ומוצרי צריכה נוספים.
שופרסל אונליין מתנהלת כגוף נפרד בתוך הקבוצה, ובראשה עומד צביקה ביידא, שמונה לתפקידו ביולי 2021 ומכהן גם כסמנכ"ל בקבוצה וכחבר הנהלה. קודם לכן שימש ביידא כסמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל וכעוזר מנכ"ל של מי שמכהן כיום כיו"ר החברה, איציק אברכהן.
"זרוע האי-קומרס של קבוצת שופרסל ממשיכה במאמצי ההתפתחות והצמיחה שלה", אומר ביידא. "אנחנו חושבים איך לפתח את הפעילויות שלנו בנוסף למוצרי הליבה של מזון ופארם, ועכשיו יש עוד ערוץ בו לקוחות החברה יכולים לקנות מוצרים במחירים אטרקטיביים. אנו ממשיכים לפעול לשיפור חוויית הלקוח בתחומי הפעילות המגוונים שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.