קשת לא הפסיקה את "גוף שלישי", "כאן 11" פרצו ראשונים: איך נראה הרייטינג אתמול?

הפיטורים הדרמטיים של שר הביטחון יואב גלנט וההפגנות שפרצו לאחר מכן הובילו לערב שידורים ארוך ומיוחד בערוצי החדשות • תאגיד השידור "כאן" פרץ ראשון לשידור חי, ואילו בקשת העדיפו לחכות לסיום פרק הדרמה "גוף שלישי" ונהנו מרייטינג של 17% • ואיך נראה הרייטינג של מהדורות החדשות?

ערוצי החדשות / צילום: Shutterstock
ערוצי החדשות / צילום: Shutterstock

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט, אחרי שהאחרון קרא לעצירת החקיקה. המהלך הדרמטי הוביל לגל מחאות ברחבי המדינה, ולשידור מיוחד בערוצי הטלוויזיה, שהעבירו עדכונים שוטפים מהשטח. עם זאת, ערוצי החדשות השונים פרצו לאירוע בזמנים שונים, ואילו בקשת 12 החליטו לחכות לשם כך עד לסיום השידור של הסדרה "גוף שלישי".

המשק נכנס להשבתה מיידית | סיקור שוטף
"מדינה במשבר": כך מסקרים בעולם את פיטורי שר הביטחון וההפגנות 

כשנתניהו הודיע על הפיטורים, בערוץ 14 עדיין שידרו את הפטריוטים, כך שהם היחידים שלא היו צריכים לשנות את לוח השידורים שלהם.

בתאגיד פרצו לשידור ראשונים, בסביבות השעה 22:00. בעקבות כך נדחה שידור פרק הבכורה של סדרת האימה החדשה, מלאך משחית. רשת היו השניים שהצטרפו לפריצה, ועצרו את הפרק של הישרדות (בערוץ אף הודיעו שהפרק ישודר הערב (ב') במקום). ואילו בקשת החליטו לפרוץ רק לקראת השעה 23:00, בתום שידורי הפרק גוף שלישי.

ארבעת הערוצים המשיכו עם עדכונים שוטפים עד השעות הקטנות של הבוקר. 

איך נראתה מפת הרייטינג?

קשת כאמור בחרו לשדר את "גוף שלישי", שהיה עם נתון רייטינג של 17%, והרייטינג של המשדר המיוחד עמד על 13.3%.

הרייטינג של רשת עמד על 14.2% כשהישרדות שודרה,  עד שהחליטו לפרוץ ועברו למשדר החדשות המיוחד שהחזיק נתון יפה אף הוא - 10.4%. בתאגיד עשו משדר מיוחד שהחזיק 7.5%, ובערוץ 14, ששידרו את הפטריוטים, נהנו מנתון חזק במיוחד של 8.6% (שיא חדש לתוכנית), ולאחר מכן הריטיינג ירד לאזור 4.8%.

נזכיר - בשבוע שעבר, קשת שידרה בפריים את נינג'ה ישראל עם 12.7% רייטינג, רשת שידרה את הישרדות עם 12.7% אף היא, כאן 11 שידרו את איסט סייד עם 4.3%, וערוץ 14 עם הפטריוטים שעמד על 6.4%. יום למחרת, ביום שני, קשת שידרו בפריים את גוף שלישי שזכה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד של 18.2% (מעל לארץ נהדרת שהיה ביום רביעי שהיה עם 17.8%). גם בשבוע מוקדם יותר, גוף שלישי סיפק לקשת נתון רייטינג גבוה של 16.4%.

איך נראית שאר המפה? ברצועת 19:00 - במקום הראשון קשת עם תוכנית חיסכון שהחזיקה 10.1%, אזור בחירה עם ספי עובדיה היה עם 4.8%, בצמוד אליו אילה חסון בכאן 11 עם 4.6% (תחרות צמודה בין השניים בשבועיים האחרונים) ולבסוף ערוץ 14 עם יעקב ברדוגו שהחזיק 3.3%. המהדורה המרכזית של קשת החזיקה 16.6%, רשת במקום השני עם 7.5%, ערוץ 14 במקום השלישי עם 6% ולבסוף התאגיד עם 5.4%.