תזוזות במשרדי עו"ד: ארבעה שותפים חדשים מצטרפים לשבלת, אחת לעמית פולק מטלון

משרד שבלת יצרף שתי שותפות ושותף למחלקת ההייטק של המשרד וכן ימזג לתוכו משרד המתמחה במיסוי אמריקאי ובהיבטים שונים של דיני משפחה • משרד עמית, פולק מטלון יצרף עורכת דין שתעמוד בראש מחלקת מדיה ובידור חדשה שהוא מקים, אשר תייצג אמנים וחברות הפקה

עורכי דין / צילום: Shutterstock
עורכי דין / צילום: Shutterstock

משרד עורכי הדין שבלת מצרף לשורותיו ארבעה שותפים חדשים: עו"ד הילה שרייבמן ועו"ד עדי אלרום יצטרפו למחלקת ההייטק של המשרד. שרייבמן ואלרום ניהלו קודם לכן את פרקטיקת הטכנולוגיה והרגולציה במשרד עמית פולק מטלון וחלקו את ניהול פרקטיקת הפרטיות, הגנת המידע והגיימינג שם.

הכנסת אישרה: תקופת ההתמחות בעריכת דין תקוצר לתקופה מוגבלת
זו המועמדת המובילה של לשכת עורכי הדין לוועדה לבחירת שופטים
הנתונים נחשפים: כמה מרוויחים עורכי הדין ואיזה תחום הכי משתלם

בנוסף מצטרפת למשרד שבלת עו"ד פליסיה הללי־אושר, הממזגת למשרד את משרדה הפרטי. הללי אושר מתמחה במיסוי אמריקאי, בתכנון ירושה לצוואות, בנאמנויות ובהיבטים נוספים של דיני משפחה.

נוסף על כך, מצטרף כשותף במחלקת ההייטק במשרד שבלת עו"ד סמי בשארה, לו ניסיון בהיבטים מסחריים שונים, דוגמת מיזוגים ורכישות, גיוסי הון ועסקאות מימון. בשארה מטפל, בין היתר, בסטארט־אפים וביזמויות בחברה הערבית, והוא ירחיב את הפרקטיקה הזו במשרד.

עו"ד ליאור אבירם, שותף מנהל במשרד שבלת, מסר: "המשך הצמיחה האסטרטגית של הפירמה לא עוצר, ובמיוחד בימים אלה אנו מתברכים בצירוף שותפות ושותפים חדשים לשבלת. יש לנו מחויבות לספק את היכולות הרלוונטיות ביותר ללקוחותינו. המיזוג והצירוף של השותפים החדשים מחוץ ומתוך הפירמה מהווים נדבך חשוב בהרחבת סל השירותים שאנו מציעים, עם העמקה משמעותית עבור סקטור ההייטק הישראלי והבינלאומי ויכולות נוספות בתחום הנאמנויות האמריקאיות וההעברה הבין־דורית".

עו''ד ליאור אבירם / צילום: אורן דאי
 עו''ד ליאור אבירם / צילום: אורן דאי

עו''ד סמי בשארה / צילום: פרטי
 עו''ד סמי בשארה / צילום: פרטי

את תחום הפרטיות, הרגולציה והסייבר במשרד עמית, פולק, מטלון יוביל מעתה עו"ד איתמר כהן, שותף המחלקה המתמחה ברגולציה של הגנת הפרטיות, טכנולוגיה וסייבר והובלה של תהליכי ציות (Compliance) בתחומים אלה.

עו''ד איתמר כהן / צילום: אייל טואג
 עו''ד איתמר כהן / צילום: אייל טואג

במקביל, מצטרפת למשרד עמית, פולק, מטלון ושות' עו"ד יעל דוד, שתעמוד בראש מחלקת מדיה ובידור חדשה שמוקמת, אשר תייצג חברות הפקה, אמנים, יוצרים, סופרים ומפיקים. דוד מייצגת אמנים ויוצרים ושימשה בעבר כיועצת משפטית של קבוצת NMC יונייטד.