תמורת חצי מיליארד שקל: מירילשווילי מציע לחברה בשליטתו לקנות מידיו קרקעות

מדובר בנכסים שעמדו בלב בקשה לאישור תביעת נגזרת שהוגשה כנגד חברת הנדל"ן רוטשטיין ובכירים בה בשנה שעברה • את הנכסים מציע מירילשוילי במחיר עלות הכולל דמי תיווך, יועצים, מומחים, הוצאות מימון, ועוד בתוספת הצמדה למדד

יצחק מירילשוילי, בעל השליטה בחברת הנדל''ן רוטשטיין נדל''ן / צילום: wikimedia ,RONENGOLDMAN.COM
יצחק מירילשוילי, בעל השליטה בחברת הנדל''ן רוטשטיין נדל''ן / צילום: wikimedia ,RONENGOLDMAN.COM

יצחק מירילשווילי, בעל השליטה בחברת הנדל"ן רוטשטיין נדל"ן  ובעסקים רבים נוספים (בהם ערוץ 14) מציע לחברה הציבורית שבשליטתו לרכוש מידיו שלושה נכסים בהרצליה פיתוח, אשר עמדו בלב בקשה לאישור תביעת נגזרת שהוגשה כנגד רוטשטיין ובכירים בה בשנה שעברה.

שווי החברה נחתך ברבע ביומיים: התחום הכי אפור של הבורסה הוליד הסתבכות נוספת
מסתמן: מצנח זהב של 14 מיליון שקל לאיציק אברכהן ואורי וטרמן בשופרסל
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג', פורש; הערכות: יתמודד על תפקיד מנכ"ל בזק

בבקשה נטען כי ויזרע, החברה הפרטית של מירישווילי, ניצלה לכאורה הזדמנויות עסקיות ורכשה מספר נכסים שהשבחתם עשויה להניב למירלשווילי רווחים של מאות מיליוני שקלים, זאת מבלי שהוא יידע את רוטשטיין שבשליטתו. עסקה כזאת, נטען בבקשה, נעשתה 'על גבה' של רוטשטיין אשר בדירקטוריון שלה חבר מירילשוילי.

כעת מדווחת רוטשטיין כי בעל השליטה מירילשווילי מציע למכור לה את שלושת הנכסים הנ"ל במחיר עלות - לרבות  דמי תיווך, יועצים, מומחים, הוצאות מימון, הוצאות קידום ותכנון ועוב תוספת הצמדה למדד - ובסה"כ תמורת סכום כולל של 489 מיליון שקל בתוספת מע"מ. מדובר בשלוש קרקעות בהרצליה פיתוח: שתיים בשדרות אבא אבן 15 ו-17 בשטחים של 2.7 דונם ו-4 דונם בהתאמה וקרקע ברחוב גלגלי הפלדה 1 בשטח של 955 מ"ר.

שלושת הנכסים מוצעים במצבם AS IS ועל החברה לבדוק בעצמה, על אחריותה ועל חשבונה, את מצבם הפיזי, התחזוקתי, התכנוני והמשפטי של הנכסים. ההצעה תהיה בתוקף עד ל-10 במאי, והתשלום יורכב מ-15% במועד החתימה על הסכם הרכישה והיתרה בתוך 100 יום ממועד זה.