אחרי 30 שנה: עמרי פדן מוכר את זכיינות מקדונלד'ס לרשת העולמית

מקדונלד'ס ישראל מפעילה 225 מסעדות עם 5,000 עובדים שתנאיהם יישמרו • לפי הערכות בענף, לאחר שיושלם ההסכם, התוכנית של מקדונלד'ס העולמית היא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה עם זכיין אחר

סניף מקדולנד'ס בישראל / צילום: טלי בוגדנובסקי
סניף מקדולנד'ס בישראל / צילום: טלי בוגדנובסקי

אחרי 30 שנות זכיינות, מקדונלד'ס ישראל עוברת לבעלות הרשת העולמית: עמרי פדן, המנכ"ל והבעלים של אלוניאל בע"מ, המחזיקה ומפעילה את רשת המזון המהיר מקדונלד'ס ישראל, הודיע כי נחתם הסכם למכירת החברה למקדונלד'ס העולמית.

אלוניאל החלה את פעילותה בישראל לפני יותר מ-30 שנה, והיא מפעילה כיום 225 מסעדות עם 5,000 מועסקים. עם השלמת העסקה, מקדונלד'ס העולמית תהיה הבעלים של הרשת בישראל. החברה העולמית מסרה כי תנאי העובדים יישמרו. 

בעולם פתחו בחרם - ומקדונלד'ס החמיצה את יעדי המכירות שלה 
מדוע הפכו סטארבקס ומקדונלד'ס ליעד של ההפגנות הפרו-פלסטיניות?

"במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה. מקדונלד'ס ישראל היא רשת המסעדות המובילה והמצליחה ביותר בישראל, ועל כך אנו מודים מקרב לב להנהלה, לעובדים, לספקים וללקוחות שאפשרו זאת. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד", מסר עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של אלוניאל בע"מ.  

"אנו מודים לאלוניאל בע"מ על בניית העסק והמותג של מקדונלד'ס בישראל במהלך 30 השנים האחרונות. מקדונלד'ס נשארת מחויבת לשוק הישראלי ולחוויה חיובית ללקוחות ולעובדים", אמר ג'ו סמפלס, נשיא פיתוח בינלאומי של זכייניות מקדונלד'ס. 

ההסכם כפוף לתנאים מסוימים, שייסגרו בחודשים הקרובים. 

לפי הערכות גורמים בענף, לאחר שיושלם ההסכם, התוכנית של מקדונלד'ס העולמית היא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה עם זכיין אחר, כפי שהיא נוהגת בשאר העולם, כשכ-95% ממסעדות מקדונלד'ס פועלות במודל זכיינות.