שופרסל | בלעדי

בכירה נוספת עוזבת את שופרסל: סמנכ"לית משאבי האנוש התפטרה

סמנכ"לית משאבי האנוש וחברת ההנהלה עינת מנחם-אמיתי הודיעה לאחים אמיר על עזיבתה את התפקיד • גם טלי תובל, סמנכ"לית התקשורת התאגידית של שופרסל, הודיעה לאחרונה על עזיבתה

עינת מנחם-אמיתי / צילום: מיכל בנדק
עינת מנחם-אמיתי / צילום: מיכל בנדק

עזיבה נוספת של בכירה בשופרסל : סמנכ"לית משאבי האנוש וחברת ההנהלה עינת מנחם-אמיתי הודיעה לאחרונה לאחים יוסי ושלומי אמיר על עזיבתה את התפקיד - כך נודע לגלובס. עדיין לא ידוע מי ימלא את מקומה, אולם לפי הערכות ייתכן כי תהיה זו רעות רפאלי-כהן, שהייתה סמנכ"לית משאבי אנוש בפרשמרקט.

קרדיולוג כיו"ר שופרסל? האחים אמיר מנסים להרגיע את הרגולטור, וזו התוצאה
רשות ניירות ערך לשופרסל: האם האחים אמיר הם בעלי השליטה בחברה?
בן 39 בלבד וקרוב למיליארדרים ופוליטיקאים: הכירו את דמות המפתח בשופרסל
רגע לפני הפרידה משופרסל: וטרמן ואברכהן מציגים דוחות טובים ורווח שיא

מנחם-אמיתי הגיעה לשופרסל ב-2022, לאחר שני עשורים בהם מילאה שורת תפקידי ניהול במשאבי אנוש, בין היתר בדלתא גליל ובשטראוס. היא נחשבת למנהלת מוערכת ולמקורבת למנכ"ל הקבוצה היוצא, אורי וטרמן. בשופרסל היו תחת אחריותה צוות של כ-80 איש ותקציבים בסדר גודל של למעלה מ-2.5 מיליארד שקל, ובנוסף לתחום משאבי האנוש, ניהלה גם את תחומי כלכלת העבודה, השכר ושירותי המינהל. מקורבים לחברה אמרו כי האחים אמיר הציעו לשמר אותה בחברה בתפקיד אחר, אולם היא סירבה.

התחלה של גל עזיבות?

לאחרונה הודיעה בכירה נוספת על עזיבתה את שופרסל - טלי תובל, חברת ההנהלה וסמנכ"לית התקשורת התאגידית, אגף אותו הקימה, שכלל בין היתר את תחומי קשרי המשקיעים, הדוברות וניהול משברים. תובל נחשבה למזוהה מאוד עם וטרמן ואיציק אברכהן, יו"ר הקבוצה היוצא, ולמעשה הייתה המינוי הראשון של השניים כשנכנסו לתפקידם.

לתובל יש ניסיון של כ-15 שנים בתחום הדוברות ויחסי הציבור. לפני שמונתה לתפקידה בשופרסל, טיפלה בחברה במסגרת עבודתה כסמנכ"לית במשרד שירותי התקשורת ויחסי הציבור רני רהב, והקימה עם רהב ב-2021 חברת-בת בשם "רהב קשרי משקיעים IR", שתובל שימשה כמנכ"לית שלה.

טלי תובל / צילום: אלעד גוטמן
 טלי תובל / צילום: אלעד גוטמן

האחים יוסי ושלומי אמיר, הבעלים החדשים של שופרסל, היו אמורים להתמנות לתפקידי יו"ר ומנכ"ל שופרסל במקום אברכהן ו־וטרמן; אולם בניסיון לפייס את רשות ניירות ערך, שהחלה בבדיקה האם השניים הפכו לבעלי שליטה בשופרסל בפועל, למרות שאינם מוגדרים ככאלה, הם ויתרו על תפקיד יו"ר דירקטוריון הרשת ויתמנו במקום זאת למנכ"לים משותפים. לתפקיד היו"ר ימונה פרופ' יצחק שפירא, אחד מהדירקטורים החדשים שהכניסו לשופרסל.

וטרמן ואברכהן הודיעו אתמול (א') על עזיבתם המיידית את תפקיד המנכ"ל והיו"ר, אולם וטרמן יישאר בחברה כיועץ למנכ"לים המשותפים עד 27 באוגוסט.

משופרסל לא נמסרה תגובה.