שופרסל | בלעדי

זה המינוי הראשון של אורי וטרמן כמנכ"ל שופרסל

במהלך משותף יחד עם היו"ר איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן מינה את טלי תובל, סמנכ"לית במשרד שירותי התקשורת ויחסי הציבור רני רהב, לסמנכ"לית שופרסל לנושא תקשורת, רגולציה וקשרי משקיעים וקהילה • רהב ימשיך בכל תפקידיו בשופרסל כיועץ התקשורת וכיועץ ה-IR

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל / צילום: איל יצהר
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל / צילום: איל יצהר

לגלובס נודע כי טלי תובל, סמנכ"לית במשרד שירותי התקשורת ויחסי הציבור רני רהב בחמש השנים האחרונות, תתמנה בקרוב לסמנכ"לית שופרסל לנושא תקשורת, רגולציה וקשרי משקיעים וקהילה.

מדובר במינוי הראשון של אורי וטרמן כמנכ"ל הרשת - ובהבעת אמון גדולה בתובל, שבשנה האחרונה טיפלה בזעזועים הרבים שעברו על שופרסל, בין חילופי ההנהלה, מחאת יוקר המחיה והתחרות הקרבה בצל כניסתה הקרבה של קרפור לישראל. תובל נחשבת מקורבת מאוד לאברכהן, ומינויה הוא מהלך משותף שלו ושל וטרמן.

עופר בלוך לא לבד: המנהלים שהרוויחו בחודשיים שכר של יותר משנה
מהמינוי ועד ההדחה: מאחורי הקלעים של פיטורי מנכ"ל שופרסל, לאחר חודשיים בלבד בתפקיד
הכירו את המנכ"ל החדש של רשת שופרסל

רן רהב ימשיך בכל תפקידיו בשופרסל כיועץ התקשורת וכיועץ ה-IR. יהודה פישמן, מנהל התקשורת הפנימי בשופרסל, יתמנה לדובר, ותובל תמונה כאמור לסמנכ"לית הממונה על כל נושאי התקשורת.

ברהב תקשורת סירבו להגיב. תובל סירבה להתייחס.

טלי תובל / צילום: אלעד גוטמן
 טלי תובל / צילום: אלעד גוטמן

אחד האתגרים הגדולים שעומדים בפני תובל הוא שיפור המוניטין של שופרסל לאחר הטלטלות שעברה בשנה האחרונה, ומיצוב שופרסל כחברה יציבה, לאחר שובו של אברכהן לתפקיד היו"ר ומינויו של אורי וטרמן למנכ"ל החברה בשבוע שעבר. תובל תוביל את החברה גם בתקופה בה קרפור תיכנס לארץ ולפי הכרזותיה עומדת "לחולל מהפכה". בשופרסל מעולם לא הייתה יחידת דוברות משל עצמה, כך שתובל תקים מאפס את מערך הדוברות של הקבוצה בשיתוף-פעולה עם רהב.

לתובל יש ניסיון רב של כ-15 שנים בתחום הדוברות ויחסי הציבור. מאז הצטרפה לרהב ב-2017 היא מטפלת בגופים גדולים, במוסדות פיננסיים ובחברות קמעונאות, בראשן שופרסל. ב-2021 היא הקימה יחד עם רהב חברת-בת בשם "רהב קשרי משקיעים IR", שתובל משמשת כמנכ"לית שלה, ושופרסל נמנית בין הלקוחות שלה.

לתובל יש תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן.