גיאוקרטוגרפיה: מדובר בפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 1.1 מיליון שקל • הפרסומת של בזק היא האהובה ביותר
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק בינלאומי • הפרסומת של בזק למונדיאל ממשיכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר השבוע בשיעור הגבוה בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה של כ-800 אלף שקל בפרסומת המונדיאל של פרטנר, היא ממוקמת במקומות נמוכים בדירוג הזכירות והאהדה
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השישי ברציפות שהפרסומת לבזק מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 970 אלף שקל - של הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע הייתה של שוופס באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בעלות של 462 אלף שקל
שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק היו גבוהים בכ-72% מהממוצע החצי-שנתי • גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת לאתר מקבוצת פוקס הושקעו 367 אלף שקל • הפרסומת המושקעת ביותר: TERMINAL X של גיתם BBDO
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עדיין מובילה בדירוג הפרסומות האהובות והזכורות, אם כי שיעורי הזכירות לגביה ירדו באופן משמעותי
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שבה מככב הזמר עומר אדם לצד הפרזנטור גידי גוב, גבוהים בכ-266% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 9%
כך אמר נשיא התאחדות בוני הארץ, רוני בריק, בועידת הנדל"ן של "גלובס" • דורון סייג מהלמ"ס: "אנחנו בהחלט בעד פרסום מדדי מחירי דיור נוספים כי זה נותן תמונה יותר מלאה"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין שמקדם את חגיגות ה-70 למדינה רושם 12.6% שיעורי אהדה - מקום שלישי בדירוג השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם הקומיקאית שני כהן רושמת אף היא שיעורי אהדה גבוהים מאוד
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת לקוקה-קולה - הראשונה אחרי עידן דחף - עולה ככל שגיל הנחשפים לה יורד
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, שבה מככב שלום מיכאלשווילי, הגיעה השבוע למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שבעבר שלטה ממושכות בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, מגיעה רק למקום השלישי
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל