גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
קמפיין 9 מיליון

שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
קמפיין 9 מיליון

9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2015

החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2015
קמפיין AIG / אורן דאי

AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2015

נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2015
ילדים עם סמארטפון / צילום: Shutterstock

45% מהצעירים לא מרוצים מסיקור בעיותיהם בתקשורת

כך עולה מסקר, שנערך עבור פרויקט הצעירים הישראלי NET-MED, אשר יוצג בכנס שדרות לחברה וידידות ■ על פי הסקר, אתר YNET נתפס על-ידי הצעירים כמהימן ביותר לקבלת מידע חדשותי, ומיד אחריו ערוץ 2

לי-אור אברבך 19.11.2015

הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2015

9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2015

9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2015
קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם:  טינקסטוק

סקר המועצה לצרכנות: חשבתם שהצרכן לא פראייר? טעיתם

הסקר מגלה מודעות נמוכה לזכויות צרכניות ונכונות דלה לגלות מעורבות: כ-80% מהצרכנים לא השתתפו בהפגנה בנושא צרכנות, ו-61% מעולם לא השתתפו במחאה צרכנית ברשת

אפרת אהרוני 07.10.2015

הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי

הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2015

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 768 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 48