גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

בר רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2014

הפרסומות הזכורות והאהובות: קוקה-קולה האהובה; פוקס הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח

ענת ביין ליבוביץ 03.04.2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: "היעדר פרסומות בולטות בעלות קריאייטיב חדש משתקף גם ברמות הזכירה הנמוכות יחסית של רוב הפרסומות במדד"

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014

סקר: 50% מהצרכנים משווים הן את המחיר והן את התכולה

סקר של גיאוקרטוגרפיה עבור רשות ההסתדרות לצרכנות: כ-19% דיווחו כי הם עורכים השוואה על בסיס המחיר בלבד, וכמעט 18% לא משווים כלל

מיכל רז-חיימוביץ' 18.02.2014

סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר - הכי זכורות ואהובות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014

הפרסומת של שופרסל עם ציון ברוך - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת מובילה הן את הזכורות והן את האהובות, כאשר שיעור הזכירות גבוה ב-50% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2014

סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2014

הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2014

ההוצאה החודשית על ירקות ופירות: 345 שקל בממוצע

‎‎כך לפי סקר גיאורקטוגרפיה עבור אגרקסקו ■ כשני שלישים מהישראלים מעדיפים לקנות ברשתות השיווק, וכ-44% קונים בתדירות כזו או אחרת תוצרת אורגנית‏

‎‎אפרת אהרוני‏ 13.01.2014

הפרסומת של סלקום שוב הכי אהובה; סופר-פארם - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2014

שוב: הפרסומת הסנטימנטלית לסלקום - האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

הזכורות והאהובות: קמפיין הגננת של סלקום - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין עלה לאוויר לראשונה לפני כשלוש שנים רק באינטרנט ובקולנוע, ולמרות שלא שודר בטלוויזיה כבש גם אז את ראש הטבלאות ■ קמפיין בזק מוביל השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2013

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה; שוש - עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2013

   222324252627282930313233343536   

   נמצאו 768 כתבות   |   עמוד 29 מתוך 48