סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד
סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מגלה כי 64% מהציבור מאמינים שהבנק שומר על סודיות פרטי הבנק שלהם ■ עורכת הסקר: "הממצאים מדאיגים. הציבור הישראלי הרחב לא מבין עד כמה המידע זולג מהבנקים לרשויות החוק"
גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל