מגל חוצה למעשה את הקווים, לאחר שעד לפני כשנה שימש באותו תפקיד ב-ynet ■ יחליף את דודו בקר, שעוזב את וואלה לאחר 7 שנים
וואלה, שמחזיקה כיום ב-75% מהאתר הלוחות הפופולרי, תרכוש את היתרה ממקימת האתר, חברת קורל תל, בתמורה ל-30-40 מיליון שקל ■ המהלך מבוסס על מתווה העסקה שנחתמה לפני 3 שנים, ששיקף ליד2 שווי של 156 מיליון שקל
זאת לאחר פרישתן של ynet ו-וואלה מהמדידה בחודש האחרון ■ האסיפה הכללית של הוועדה התכנסה היום והחליטה להיכנס להליך של פירוק הוועדה מרצון ■ סגירת פעילות הוועדה היא מיידית - לא יפורסמו הנתונים החודשיים לספטמבר
הנהלת "מעריב" בוחנת אפשרות לאחד את תכני הספורט עם עמודי החדשות של העיתון ■ מו"ל "מעריב", שלמה בן-צבי, בוחן שיתוף-פעולה עם אתר וואלה
עקב פרישת וואלה מהוועדה למדידת האינטרנט, הוועדה דורשת ממנה פיצוי כספי ■ טוענת: "וואלה חתומה על הסכם חברות בוועדה למדרוג עד מאי 2015"
גלגל הצלה למדידת האינטרנט? ההפחתה בתשלום לא רק תכסה על החלק של וואלה שפרשה, אלא תפחית עוד מהתשלומים השוטפים של חברי ועדת המדרוג
האתרים הגדולים פורשים, המפרסמים לא מנצלים את המידע השיווקי שעולה מהמדידה, ומשרדי הפרסום לא מצליחים לקדם את הפרסום בדיגיטל ■ כל הסיבות לכישלון הפיכת האינטרנט בישראל לשחקן מרכזי בשוק הפרסום
יו"ר נענע10, מיכל גרייבסקי, הורתה למנכ"ל האתר יריב ג'יבלי לקדם את ההליך ■ מנכ"ל ועדת המדרוג: לא קיבלנו על כך הודעה
מקורבים לאתר מציינים כי אחת הסיבות לפרישה דומה לזו של וואלה - חוסר שביעות-רצון מהשלכות המדידה על שוק הפרסום המקוון
בוועדה צריכים לטפל משפטית בכל אחד מהאתרים שפורשים ממנה
וואלה הסיר את כלי המדידה מאתריו, אך הוא מחויב כספית כלפי הוועדה וינסה להגיע עמה להסדר ■ ועדת המדרוג: הדבר לא מעיד על מצב או עתיד הוועדה
וואלה, המובילה בדירוג הרייטינג באינטרנט בישראל, הסירה כבר לפני שבוע את אמצעי המדידה באתריה, והיא אינה נמדדת יותר בדירוג היומי של ועדת המדרוג
בחודש שעבר, בכנס MAD של "גלובס", הביע ישועה אכזבה גלויה ממדידת הרייטינג באינטרנט: "לא קרה כמעט כלום מאז שהמדידה נכנסה, וזה מאכזב. המדידה לא הצליחה להביא את הפרסום הדיגיטלי למקום הראוי לו"
וואלה: "מאקו לוקחת התעשייה 10 שנים אחורה, עושה צחוק מהמדרוג" ■ מאקו: "המהפך קשה לוואלה" ■ ועדת המדרוג: "אין לחבר נתוני אתר מותאם ואפליקציה"
וואלה מוביל בגלישה באתרים המותאמים, מאקו צמוד אליו ולפני ynet ■"גלובס" מוביל את האתרים הכלכליים בכל הפרמטרים, גם באתר המותאם לסלולר וגם מגלישה ממחשב
אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק
אבי אלקלעיאבירם אלעדאילן ישועהבזקבנימין נתניהוידיעות אחרונותניר חפץשאול אלוביץ'שלמה פילברתיקי נתניהו