לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב • טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF
מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך
חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי
4 שנים חלפו מאז אימצה הרשות השנייה את המלצות ועדת שחם ■ זניט, חברת המדיה של פובליסיס, מבקשת להורות לרשות לאכוף את החלטתה או לחשוף את יישומה
הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה
צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה
האם אחד המשברים הקשים של השנים האחרונות בענף המדיה בין זכיינית ערוץ 2 קשת לחברת זניט מדיה בדרך לפתרון? ■ כהן: "זניט וספקיה, ובכללם קשת, נפגשים כעניין שבשגרה"
זניט התלוננה על התנהלות קשת במו"מ מולה וטענה כי היא עוברת על חוק ההגבלים ■ קשת: "התנאים שזניט דרשה אינם עולים בקנה אחד עם תנאי השוק"
מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד
זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
התקציב נוהל בשנים האחרונות באמצעות חברת המדיה יוניון וקודם לכן בגלגולה הקודם כחברת יונייטד
אילן צחיאירועים ומינוייםחברות מדיהמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותפררורכש מדיהרשת 13תקציב פרסום