שבוע אחרי שפוקס הכריזה על המשך שיתוף-הפעולה עם מכבי ת"א בכדורסל, מכריזה DHL אקספרס כי תעניק חסות לקבוצה בעונת 2016-2017 ■ היקף ההסכם נאמד בכ-1.2 מיליון שקל
היקף העסקה על כל מרכיביה עומד על 1.5 מיליון דולר לשנה, עם אופציה לשנה נוספת
על רקע ריבוי חריגות מכללי שידור החסויות, ראש המועצה שלחה מכתב אזהרה להוט ול-yes והנחתה את אגף הפיקוח לאכוף בקפדנות את הכללים
הלל פרטוק, מנהל המכרז: "שווי אזכורי האצטדיון בתקשורת, שעמד על 15 מיליון שקל, יכפיל עצמו" ■ גורי אלפי, שקידם קמפיין מימון המונים כדי שהאצטדיון ייקרא ע"ש אייקון ספורטיבי: "גדל פה דור שיידע מה זה נוקיה אבל לא מי זה מיקי ברקוביץ'"
בעקבות תלונות של הערוצים המסחריים, מועצת הכבלים והלוויין בודקת את החסויות בערוצי הספורט ■ גורם בטלוויזיה המסחרית: "תקציבי הפרסום שלהם מגיעים עד 100 מיליון שקל"
שראפובה הודיעה אתמול במסיבת עיתונאים כי היא נוטלת מלדוניום מסיבות בריאותיות מזה 10 שנים ■ דובר נייק: "החלטנו להשעות את קשרינו עם מריה כל עוד החקירה נמשכת"
הודיעה על שיתוף-פעולה עם City Football Group
אלוף ה-NBA יפרסם את חברת מסנני המים בשנים הקרובות
עפ"י ההערכות, ההשקעה של הוט תהיה זהה לסכומים ששילמה בזק לאורך השנים כנותנת החסות ל"האח הגדול", שהגיעו עד ל-2 מיליון שקל לעונה
דוח: הליגה הספרדית אחראית על כ-0.75% מהתמ"ג, נתון שצפוי לעלות בשנה הבאה אל כ-1%
קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, שהמנכ"ל שלה הוא כדורסלן העבר אורי להב - תעניק מדי חודש רכב לסופ"ש לשחקנית המצטיינת
אחרי האקזיט עם אפל, רכישת המניות ברשת הפיצות וגיוס ההשקעה מטיים וורנר, כוכב ה-NBA של קליבלנד קאבלירס ממשיך להרחיב את האימפריה העסקית שלו ■ מותג נעלי הכדורסל המשותף שלו עם נייקי מייצר מכירות של כ-400 מיליון דולר בשנה
תקבל עד שנת 2021 כ-10 מיליון דולר בעונה מאדידס, בעוד יריבתה העירונית בבואנוס איירס, בוקה ג'וניורס, חתומה עם נייקי על 8 מיליון דולר לעונה עד 2019
ענקית הסלולר והאינטרנט תשדר תכנים בלעדיים מליגת הכדורסל הטובה בעולם באפליקציה החדשה שלה; החוזה בין הצדדים הוא לשלוש שנים
מכבי ת"א בין 7 מתוך 32 המועדונים שמשתתפים העונה בליגת האלופות ואינם נהנים מהסכם פרסומי על קדמת מדי המשחק ■ לחברות התעופה של המפרץ הפרסי יש הסכמים עם 6 מועדונים (4 עם אמירייטס)
תערוכות במועדוני לילה, שיתופי-פעולה בין מוזיאונים לפאבים, חסויות מחברות מסחריות ואפליקציות מיוחדות ■ האמנות עוברת מהפכה צרכנית-עממית, שמוציאה אותה מגבולות הגלריה
אמנותהרשות השנייהאירועים ומינוייםלי-אור אברבךליגת העל בכדורגלנייקיספונסריםערוץ עשרפרסום בטלוויזיהפרסומות