הם מקצרים בישיבות (ודוחסים אפילו 16 פגישות ביום), משתמשים בטכניקות הפרזנטציה המדודה בזמן של TED ועובדים 18 שעות ביממה ■ 5 מנהלים בכירים מסבירים איך מצליחים לנהל שבוע עבודה אפקטיבי ■ בדיקת G
כולנו מכירים את הבוסים הרעים והלא מוסריים. מה לעשות איתם?
כך עולה מסקר שערכה חטיבת הביקורת של פירמת רוה"ח פאהן-קנה ■ "לגורמים בראש ההיררכיה הארגונית יש בד"כ גישה לנכסי הארגון, המאפשרת להם לקחת על עצמם סיכון גדול יותר ולבצע הונאות ומעילות בהיקפים גדולים יותר"
החשש מתהליך המשוב וההערכה של העובדים נעוץ בדרך-כלל בטעויות של המנהלים
מנהל מכירות, בן כ-40, משכיל, עם 20 שנות ניסיון. זו הסיבה שהוא לא מוצא עבודה
אם יש רווחים, צריך לצ'פר את כל מי שהיה שותף ליצירתם - לא רק את המנהלים והבעלים
הבנקאים שהובילו את העולם למשבר כלכלי עצום חילקו לעצמם מיליארדים תוך כדי הקריסה ■ בחברת החשמל לא רואים את סוף החוב, אבל ממשיכים לצ'פר ■ כשחברה מתפרקת, העובדים לא יודעים מה יהיה. המנהלים דווקא יודעים - יהיה עוד כסף
גיל שרון הוא סימפטום של עיוותי השכר בישראל
בעידן של שינויים מואצים, כשהתחרות מועצמת, אנחנו צריכים לייצר יתרון יחסי מובהק במקום העבודה ■ אם נפתח את הערך הזה אצלנו, אולי גם האחרים יבינו שעלינו הם לא יכולים לוותר
רוב המנהלים מודים שהעובדים הם המשתנה החשוב ביותר בארגון. אז למה זה לא בא לידי ביטוי?
לכולנו במגזר העסקי יש ביטחון תעסוקתי של חודש-חודשיים. אבל מנהלים - יש לכם מה לעשות
צריך שכל ארגוני: הזדהות עם הארגון ומטרותיו היא תנאי הכרחי להצלחה בקריירה
לרובם עדיין אין פייסבוק, אבל אלה שכן פתחו חשבון מסבירים מה יוצא להם מזה - ומה הם עושים כשהקיר שלהם סופג אש
במקום ליילל "לקחו לי", תנו לבוס את הקרדיט. כך תבטיחו את ההצלחה שלכם
מנהל לא טוב משפיע עלינו לא רק בשעות העבודה ■ אז מה הופך מנהל לטוב? ■ דעה / נירית כהן
ריב בין עובדים עלול להשפיע לא רק על אווירה ארגונית עכורה, אלא גם על התוצאות העסקיות של הפירמה ■ מה תפקיד המנהל במניעה של סכסוכים כאלה, והאם הוא צריך להתערב ולהפריד בין העובדים?
חצי שעה של השראהיחסי עובד-מעבידמגזין הניהול של הרווארדמחקרמנכ"ליםמעסיקיםניהולניהול וקריירהקידוםשוק העבודה