מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
חנות ריבוק בדיזנגוף סנטר / צילום: שני מוזס, גלובס

ריבוק עוברת לאונליין וסוגרת את חנויות המותג בישראל

החברה תסגור את החנויות הפיזיות של המותג בישראל עד סוף 2020 ותשים דגש על מכירה באמצעות חנויות רב מותגיות כמו פוט לוקר ומגה ספורט • בספטמבר תשיק החברה אתר מכירות ייעודי למותג ריבוק

שני מוזס 19.07.2020
סניף אמזון בצרפת / צילום: Michel Spingler, Associated Press

משבר הקורונה מלמד: צרכני עירך קודמים

ענקיות הקמעונאות הבינלאומיות הקטינו את פעילותם בישראל בזמן הקורונה עקב אינטרסים שונים • הלקח שלנו: מדינת ישראל חייבת לשמור גם על "עצמאות קמעונאית" שתבטיח אספקה סדירה של מזון גם בזמני משבר

צביקה ביידא 09.07.2020
חדשות | דעה

הקורונה העלתה דרמטית את משך שהותנו ברשת: איך מותגי החדשות יכולים לגרום לנו לבטוח בהם

סגנית נשיא הדאטה ב-CNN העולמית מסבירה כי אף שאין "ספר הדרכה" מדויק למצב, המגמות מצביעות על שינוי לטווח ארוך בהתנהגות צרכנים, בהוצאה הצרכנית, במסחר האלקטרוני, בפעילות החברות בתקשורת ועוד

טיני סיבק 30.06.2020
אזור תצוגה של אלבר / צילום: איל יצהר, גלובס
גלגל חמישי | ניתוח

האם מתקרב היום שבו נרכוש גם רכב באונליין?

רבים בענף הרכב סבורים שמשבר הקורונה יעניק דחיפה למכירות המקוונות בארץ ובעולם, וישבור את המחסום השיווקי רב השנים שמגביל את רוב מכירות הרכב החדש לאולמות התצוגה • אבל, מבחן המציאות מצביע על כך שהדרך עד להסרת החסמים הפסיכולוגיים והתחרותיים עוד ארוכה

דובי בן גדליהו 29.06.2020
סימולטור נהיגה במרוץ מכוניות וירטואלי של פורמולה 1   / צילום: Toru Hanai, רויטרס

כלכלת הסגר משנה את כללי המשחק בשווקים ומייצרת הזדמנויות

מחשוב ענן, רובוטיקה ומסחר אלקטרוני הם כמה דוגמאות לענפים שקיבלו דחיפה מחודשת מהכלכלה שמייצרת מגפת הקורונה • כיצד אפשר לנצל את השינויים שנוצרו באופן שבו אנו עובדים, קונים ומשקיעים?

לואיס ברוגה 16.06.2020
סניף ארקפה בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס

ארקפה מרחיבה תחומי פעילות: מתכננת להקים מלון בוטיק

תקופה של שינויים ברשת בתי הקפה פרימיום - נכנסת למלונאות וגם מתחילה במכירות אונליין

שני מוזס 14.06.2020
חנות הפופ־אפ של עזריאלי.קום בקניון עזריאלי תל אביב / צילום: שי שחר
קניונים | בלעדי

הכירו את השוכרת החדשה והמפתיעה של קניוני עזריאלי

ענקית הקניונים מקימה בעזריאלי ת"א חנות פופ-אפ לאתר הסחר המקוון שלה • השאלה - כיצד יגיבו השוכרות פוקס, קסטרו, זארה ואחרות, שאין להן נוכחות באתר עזריאלי.קום • עזריאלי הפסידה בפעילות המקוונת שלה כ-150 מיליון שקל

שני מוזס 14.06.2020
סניף של זארה / צילום: שאטרסטוק

קבוצת האם של זארה תסגור כ-16% מהחנויות הקיימות שלה ותתמקד במכירה באונליין

החברה הספרדית צפויה לסגור כ-1,200 חנויות קטנות שמהוות כ-5% מסך המכירות שלה • במקביל בחברה הציבורית רוצים להגדיל את נתח הפעילות באונליין מ-14% בשנה החולפת לרבע מהמכירות ב-2022

שני מוזס 13.06.2020
נייר טואלט "טישו" קלינקס, קימברלי קלארק / תמונה: שאטרסטוק

האגיס, ניקול ולילי עד הבית: קימברלי קלארק הקימה אתר אונליין שעוקף את הסופרמרקט

נכון להיום המוצרים נמכרים באתר של קימברלי קלארק אך ורק בצורה של מארזים שכוללים מגוון מוצרים ומחיריהם נעים בין 135 שקלים ל-200 שקל, והם לא ניתנים להרכבה או לשינוי

שני מוזס 31.05.2020
אמזון./ צילום:  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

הענן והסחר המקוון מחסנים את אמזון בפני הקורונה

משבר הקורונה התגלה כהזדמנות להוכחת המודל העסקי של ענקית הקמעונות המקוונת אמזון • למרות מעמדה המוביל בתחומי צמיחה "חמים", מניית אמזון נסחרת בתמחור חסר משמעותי

סרגיי וסצ'ונוק 27.05.2020
חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
בלעדי

הקורונה עושה טוב לאי-קומרס: זינוק במספר המוכרים הישראלים ב-eBay

לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", חלה ב-eBay עלייה של 40% במספר המוכרים הישראלים באפריל לעומת מרץ • לפי הערכות, היקפי המכירות של הישראלים באתר ברבעון הראשון הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים • המדינות שלהן הישראלים מוכרים הכי הרבה: ארה"ב ובריטניה

מיכל רז-חיימוביץ' 17.05.2020
בלעדי

אלקטרה צריכה מבטלת את חטיבת האיקומרס שהקימה לפני פחות משנה

בימים האחרונים הוסרו המוצרים שמכרה אלקטרה צריכה בחנויות שלה של ספקיות חיצוניות, ונותרו רק מוצרים שאלקטרה צריכה משווקת, מייצרת או מייבאת בעצמה

שני מוזס 08.05.2020
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

אמזון הכתה את תחזית ההכנסות, אך הקורונה פגעה ברווח; "התקופה הכי קשה שאיתה אנחנו מתמודדים"

החברה הציגה צמיחה של 26%, וההכנסות שלה הסתכמו ב-75.5 מיליארד דולר • אמזון נחשבת לאחת המרוויחות הגדולות מהקורונה • המניה צונחת בכ-5% במסחר המאוחר

עמרי זרחוביץ' 30.04.2020
TCM מאתרים, מנהלים ומשביחים נכסים דיגיטליים מניבים / צילום: תומר פלוטין

לעשות עסקאות בעזרת AI: הטכנולוגיה מסייעת להפוך עסקים מקוונים לנכסים מניבים

בתמיכת מערכות טכנולוגיה מתקדמות מבוססות נתונים - AI ,Big Data ו-Deep Learning, ניתן להוציא לפועל באופן מיטבי עסקאות לרכישת עסקים מקוונים ולהשביח אותם. גבי בר, מנכ"ל משותף חברת TCM, העוסקת בתחום ועומדת בפני הנפקה בבורסה האוסטרלית: "המערכות יודעת לספק מעין הנחת יסוד לגבי הביקוש או רמת הצמיחה החזויה של עסקים ברשת לאורך תקופה"

יובל ניסני 30.04.2020
שליח של אמזון מפיץ סחורה בימי מגפת הקורונה  / צילום: SHANNON STAPLETON, רויטרס
אמזון | ניתוח

למרות המגפה, המחאות והתקלות באספקה: איך אמזון עדיין ממריאה?

ענקית ההייטק שועטת קדימה, והביקושים בשיא • כשההכנסות זורמות, פחות שומעים על סביבת העבודה המסוכנת לעובדי המחסנים וגם לא את הביקורת על הפילנתרופיה הקטנה מדי של האיש העשיר בעולם, ג'ף בזוס, שבחודשים האחרונים הגדיל את הונו ב־26 מיליארד דולר

יסמין יבלונקו 24.04.2020
חבילות בדואר/ צילום: מיכל רז־חיימוביץ'

הקלות לחוד ועסקים לחוד: המשק מתקשה לחזור לשגרה - והציבור מתרגל לקנות אונליין

בעוד המסחר במרחב הציבורי מתקשה להתאושש למרות ההקלות, בתקופה זו נרשמה צמיחה של 250% בכמות העסקאות מרחוק • אם בתחילה היה זה המזון שכיכב, הרי שכעת ביגוד, הנעלה ואפילו שירותי קוסמטיקה זוכים לעדנה צרכנית • האם הרגלי האונליין יישארו גם ביום שאחרי?

מיכל רז-חיימוביץ' 22.04.2020

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 795 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 50