וגם: פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
במאמץ לשפר את תדמיתן הציבורית ולגוון את סל המוצרים שלהן, ענקיות המשקאות פונות לטריטוריות חדשות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
ג'יימס קווינסי נכנס לתפקיד מנהל יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם בתקופה מאתגרת ■ מה היה הדבר הראשון שעשה, למה הגביע הקדוש של התעשייה לעולם לא יימצא, ואיך עליית הקניות באינטרנט משפיעות על המותג?
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
מזוז סגר את התיק נגד חיים כץ, והילד הלך בעקבות אביו
הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין: "החברה ניצלה לרעה את מעמדה כמונופול" ■ החברה המרכזית: "לדברים אין כל יסוד"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
סמנכ"ל התפעול ג'יימס קווינסי, שייכנס לתפקיד מנכ"ל קוקה-קולה בשנה הבאה, יצטרך להתאים את ענקית המשקאות בת ה-130 לטעמים של צרכנים בני דור המילניום
יחליף את שלי שמיר-קינן שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ■ פיינשניידר שימש בתפקידיו האחרונים כמנהל השיווק של מחלבת משק צוריאל וכמנהל השיווק של מותג טרה
גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר
פנסיונר נועז מילא בור ענק בגינת ביתו בכ-12 אלף ליטר של קולה ונסע לתוכו עם הרכב הישן שלו, כדי לבדוק האם הקולה תצליח להסיר את החלודה מהרכב ■ זה מה שקרה
מקאן עשויים לקבל את תקציבי הדיגיטל של חלק ממותגי החברה המרכזית למשקאות, שתקציביה אסטרטגיים ונחשקים
תחליף את אלון זמיר, שפורש בתום 7 שנים בתפקיד כדי "לחפש את האתגר הבא"
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית