שני קשישים בני 70-80 יצאו לטיול מאורגן במלאגה, נשכחו בטרמינל - ונאלצו לנסוע לפנות בוקר במונית לבדם למלון המרוחק 150 ק"מ מהשדה
ביהמ"ש: "יש לראות בחומרה התנהלות זו. לא יעלה על הדעת שהתובע ייאלץ להיגרר לבית המשפט רק בכדי לקבל תשובה לפניותיו"
ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק כי רשת מחסני הנמל תשיב ללקוחה את מלוא הכסף ששילמה עבור שולחן אוכל שרכשה לפני כשנתיים, סכום של כ-11,000 שקל, בנוסף לפיצוי והחזר הוצאות
ביוני האחרון הציעה גרופון חופשות ביוון ב-10 שקלים - אך בהמשך הודיעה כי 100 הזוכים בחופשה המוזלת לא יוכלו לממשה ■ כעת נקבע כי הצרכנים הזועמים יסתפקו בפיצוי של מאות שקלים בלבד
בעלי מכון לאבחון תעסוקתי תובע פיצוי של 30 אלף שקל מהתוכנית של חדשות 2 ■ כתב ההגנה: לא הובטח דבר; "התנהלותו של התובע מול הכתבת התאפיינה בהטרדות בלתי פוסקות"
ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי צרכן שרכש מסך טלוויזיה ולא קיבל תעודת אחריות, יפוצה ב-2,250 שקל
שנתיים אחרי שרכשו מקרר תקול של בלומברג, תשלם תדיראן ללקוחות סכום של יותר מ-10,000 שקל עבור עלות המקרר ועוגמת-הנפש - כך פסק בית המשפט לתביעות קטנות
בית המשפט לתביעות קטנות בחדרה דחה תביעה בהיקף 16 אלף שקל שהוגשה לאור מקרר שהושבת כליל בעקבות הפסקת חשמל
ביהמ"ש התרשם כי טענת אבן קיסר, לפיה הנזק נגרם בשל הנחת כלים רותחים, אינה מתיישבת עם כוונת החברה לתקן את השיש: "אם הנתבעת הייתה משערת כי מקור הנזק לא נעוץ בה, כי אז לא הייתה מוכנה לנסות לתקנו"
ביהמ"ש: "ברור כי אין לקבל מציאות בה לקוח יקבל מכשיר - ובמשך שנה יגיע לתקנו 5 פעמים" ■ עם זאת, נדחתה טענת הלקוח כי הטאבלט שקיבל מסלקום ניתן לו במתנה, וזאת כיוון שחתימתו הופיעה על מסמך העסקה
הרקע לתביעה הוא חיוב כפול שהתברר ללקוחה שהיא משלמת ל-012 סמייל: החיוב היה עבור שירותי החברה כספקית אינטרנט ועבור תשתית, כשבמקביל היא שילמה לבזק גם כן עבור תשתית האינטרנט בביתה
אריחי הקרמיקה הותקנו בניגוד לאישור בעלי הדירה ולמרות שאינם תואמים את הזמנתם ■ א.דורי לא הסכימה לעצור את העבודה - ועכשיו היא תפצה את הדיירים
אישה תבעה את רשת סטודיו C אחרי שקיבלה ממנה 9 הודעות פרסומיות בניגוד לחוק ■ ביהמ"ש לתביעות קטנות אישר את ההסכמה בין הצדדים בהתאם לפיצוי האמור
ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי האחריות לכך אכן מוטלת על החנות - וחייב את בעליה לפצות לקוחה בגין משקפיה שנשברו בעת שנתקלה בדלת
יונייטד טענה כי הטיסה לא בוטלה אלא יצאה בעיכוב של 5.5 שעות, אך ביהמ"ש לתביעות קטנות קיבל את טענת התובע וקבע כי יש לראות בטיסה ככזו שבוטלה
התובע טען כי קיבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלו 87 הודעות פרסומיות בתקופה של חודשיים, למרות ששיגר אל החברה בקשות להפסיק את משלוח דברי הפרסומת
idigitaliPhone (אייפון)אל עלאתר אינטרנטגזענותהוטהטרדהחברות תעופהטיסותפיצויים