תביעות קטנות

כתבות אחרונות

 
קיבוץ כברי / צילום: דורון גולן

כמה כסף שווה סילוק משפיל מבריכת קיבוץ לעיני קהל נופשים?

ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק פיצוי של 20 אלף שקל לשני תושבי נהריה שגורשו מבריכת השחייה של קיבוץ כברי בשל חזותם המזרחית, על אף שרכשו כרטיסים כדין

חן מענית ומיכל רז-חיימוביץ' 25.10.2016
שמרת הזורע /  צילום: אביב ולירז הפקות

שמרת הזורע תפצה לקוח ב-3,700 שקל: לא קיבל ריפוד עור כמובטח

הפיצוי נקבע 10 שנים אחרי שהכיסאות נרכשו ■ התובע דרש החזר מלא בסך 14,000 אלף שקל, אולם ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק פיצוי נמוך יותר

מיכל רז-חיימוביץ' 20.10.2016
סיציליה / צילום: shutterstock

אשת טורס תפצה נוסע ב-4,500 שקל כי המלון שהזמין הוחלף

כך קבע ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ המלון בסיציליה שבו תכנן התובע לבלות את חופשתו ולהציע במהלכה נישואים לבת זוגו הוחלף למלון אחר, שלטענת התובע היה מאכזב ורחוק ממה שציפה לקבל

מיכל רז-חיימוביץ' 19.10.2016
רודוס / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קיבלו מלון אחר מזה שהזמינו - ויפוצו ב-12 אלף שקל

בית המשפט לתביעות קטנות: "טענה לרישום יתר בבית המלון איננה טענת הגנה הפוטרת את סוכנות הנסיעות מאחריות כלפי הלקוח" 

מיכל רז-חיימוביץ' 29.09.2016

הטיול השתבש בגלל החג, הנוסע תבע את איסתא - וזכה

לאחר נסיעה משפחתית למרוקו שלא התנהלה כמתוכנן בשל חג הקורבן, החליט אחד הנוסעים לתבוע את איסתא ■ החברה טענה כי כל הפרטים היו ידועים מראש, אך השופטת פסקה לתובע פיצויים בסך 6,000 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 25.09.2016

פלאפון חויבה לפצות לקוח ב-10,000 שקל בגין הטעיה מכוונת

השופט: "שיטת הנתבעת היא מתן מכשירים ללקוח כביכול ללא עלות, כשמוסתר ממנו שחבילת השירות משתנה ברכיביה, ומושתלות בה 'גלולות רעל' של חיוב משמעותי בגין מכשירי 'המתנה'"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.09.2016
אייפון 6. “הענף והצרכנים מקווים למשהו חדש לגמרי” (צילום: רויטרס)

רכשה אייפון תקול ב-4,200 ש' וקיבלה החזר אחרי מסע טרטורים

ש' רכשה אייפון 6, שהוחלף מספר פעמים בשל תקלות חוזרות ונשנות ■ לטענתה, חברת איידיגיטל סירבה לתת לה החזר בפעם הרביעית שהמכשיר התקלקל, ולכן היא פנתה לביהמ"ש

מיכל רז-חיימוביץ' 20.09.2016
לוגו פרטנר

פרטנר חייבה לקוח לשווא במשך 20 חודשים - ותשלם לו פיצוי

לטענת התובע, החברה חייבה אותו משך 20 חודשים עבור שני מנויים סלולריים בעסקה שלטענתו בוצעה ללא אישורו

מיכל רז-חיימוביץ' 12.09.2016
אינטרנט עם ערך מוסף / קרדיט: שאטרסטוק

בית המשפט: 1,750 שקל לאדם שקיבל שתי הודעות פרסומיות

השופט גם מתח ביקורת על טענת הנתבעת כי התובע מנסה להתעשר על גבה משום שלא ניסה להסיר את עצמו מהרשימה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.09.2016
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי

בטיפול ביהמ"ש: מוכרים ביטוח למוצרי חשמל - אך לא נותנים שירות

צרכנים שרוכשים ביטוח למוצרי חשמל בתום תקופת האחריות נתקלים בבעיות בבואם לקבל את השירות המובטח ונותרים חסרי אונים מול "האותיות הקטנות" ■ השבוע יצא ביהמ"ש לתביעות קטנות נגד התופעה

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2016
דואר זבל spam / צלם: thinkstock

חוק הספאם: קיבלו 13 מסרים פרסומיים - ויפוצו ב-20 אלף שקל

לטענת התובעים, חברת קנדילידה, המשווקת את מוצרי גלידות פלדמן, שלחה לכל אחד מהם כ-13 מסרים פרסומיים, מבלי שביקשו או הסכימו שיישלחו אליהם הודעות כאלה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.09.2016

טרקלין חשמל תפצה לקוח שקיבל מסך טלוויזיה שבור

ביהמ"ש לתביעות קטנות פסק פיצוי של 6,400 שקל לאדם שרכש מהרשת טלוויזיה שלטענתו סופקה לו שבורה ■ טרקלין חשמל: במעמד המכירה המוכר ביקש מהקונים לפתוח את הקרטון, אלא שהם מיהרו

מיכל רז-חיימוביץ' 05.09.2016
אנשים ומזוודות בנתבג / צלם: רויטרס

קרואטיה איירליינס תפצה ב-10,560 ש' על עיכוב של 10 שעות בטיסה

הנוסעים טענו כי למרות שהיה מדובר בהמתנה בשעות הלילה, לא הוצע להם מלון, והם נותרו בהמתנה בשדה התעופה, בתנאים לא נוחים, כשהם מצויים בחוסר ודאות בנוגע למועד ההמראה

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2016

דואר ישראל תפצה לקוח על נזק שנגרם לטאבלט ששלח לארה"ב

כך קבע ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ הטאבלט לא הגיע כלל לנמען והוחזר ארצה אחרי שניזוק ■ דואר ישראל: פעלנו לפי הנהלים, ואין פיצוי בעבור נזקים עקיפים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2016
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

הסיפור שלא ייאמן על האיש שהתנתק מהוט - ואז החל הסיוט

יניב מדמוני היה לקוח "טריפל" של הוט עד 2013, החליט להתנתק וגם הצליח ■ אבל אז החל הסיוט ■ "לא מעניין שהתקשרו אליך 40 פעם. לא מעניין אם תתקשר למשטרה. אתה תחזור להיות לקוח" ■ בחברת הוט בחרו שלא להגיב לידיעה

יוסי ניסן 10.03.2016

   123456789   

   נמצאו 133 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9