גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אינטימה

רשת הלבשה תחתונה

עוד כתבות

סניף גולף בתל אביב / צילום: איל יצהר

בעקבות ביטול המכירה לדלתא ישראל: האוויר יוצא ממניית גולף

מניית קבוצת האופנה גולף קרסה ב-35% עקב הפסקת המו"מ למכירתה לדלתא ישראל תמורת עד 450 מיליון שקל  • כעת עשוי אייל גרינברג, מנכ"ל גולף, להפוך לשותף בשליטה בחברה לצד כלל תעשיות

החנות שתיפתח במקום צ'ילדרנ'ס פלייס./ צילום: שני מוזס

בלעדי מה קורה בגינדי TLV? פוקס וגולף סוגרות סניפי רשתות שהפעילו בקניון

פוקס מפנה חנות של רשת The Children's Place, ובמקומה תיפתח חנות של רשת הדיסקאונט "לחייל ולטייל"; וגולף מפנה חנות של אינטימה • העזיבות מצטרפות לפינוי של חנות הודיס • פוקס: "מאמינים בקניון TLV" • הקניון: "כחלק מאסטרטגיית הגיוון, מצאנו לנכון להכניס חנות במחירים נגישים לחייל ולמטייל" • מתחילת השנה הפסיד הקניון 70 מיליון שקל

גוטקס / צילום: דודי חסון

השלם עולה על סך חלקיו: קבלו את בגדי הים השלמים החדשים

השמש אותה שמש, הים אותו ים - מה שמשתכלל ומשתדרג מקיץ לקיץ הם בגדי הים השלמים, שהופכים את החוויה ליפה, פרקטית ובעיקר שיקית יותר ■ 5 קולקציות מסוגננות במיוחד שיעשו לכן חשק לכבוש את החוף

התוכנית של גולף: פתיחת 40 חנויות, הכפלת מועדון הלקוחות

ההתרחבות מתוכננת ל-3 השנים הקרובות ■ בקבוצה מתכננים גם להיכנס לפעילות סיטונאית ולהכניס עוד מותגים בינלאומיים ■ קאופמן: "השוק השתנה, וגם אנחנו"

גולף נכנסת לתחום האופנה לנוער ומרחיבה את האקססוריז

אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת

תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן

בתמיכת חג הפסח: דו"חות טובים לגולף ברבעון הראשון

‎‎חברת האופנה הצליחה להגדיל את המכירות, ושיעור הרווח הגולמי טיפס ל-61.9% ■ ‏‎‎המנכ"לית אילנה קאופמן: "שמרנו על רמת הוצאות סבירה ביחס למכירות"‏‏

החלטת פוקס להצטמצם חושפת את המצוקה של רשתות האופנה בארץ

האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי

לירז דרור תוביל את קמפיין ההלבשה התחתונה של רשת אינטימה

שימשה בעבר כפרזנטורית של רשתות האופנה טאגוומן ו-TwentyFourSeven, וכיום היא הפרזנטורית של רשת האופנה האמריקאית American Eagle Outfitters