גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ברוקנר נטע יער

משרד פרסום ישראלי

עוד כתבות

אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר

ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ

בלעדי משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

לאחר הפרידה מקבוצת שלמה: ברוקנר-יער לוי-יטפל בתקציב אופל

המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים

יורם לוי / צלם: איל יצהר

לפני כולם בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר

לפני כולם תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

הפרסומת של קרן קלע /צילום מסך

קרן קלע חייבת 2 מיליון שקל למשרדי הפרסום והמדיה

החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון

סיטרואן DS4  / צלם: יח"צ

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב הפרסום של סיטרואן

המשרד מטפל במותג משמעותי נוסף של קבוצת לובינסקי - פיג'ו ■ תקציב סיטרואן, שהיקפו כ-17 מיליון שקל, עוזב את פוקס&פרנדס שטיפל בו בשנתיים האחרונות

ברוקנר, יהושע וחומסקי / צילומים: איל יצהר ועינת לברון

לפני כולם האם מערכי הפרסום של הבנקים עומדים בפני שינוי?

שורת פגישות מעידה כי ייתכן שקטגוריית הבנקאות והאשראי תסעיר בקרוב את ענף הפרסום ■ על הפרק נמצאים בעיקר תקציבי דיסקונט והפועלים, שלמרות הכחשות גורפות עשויים לבצע שינויים במערכי הפרסום

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי: דרור טנקוס מצטרף כמשנה למנכ"ל

טנקוס, שנחשב לאחד הפרסומאים הוותיקים והמוערכים בענף, מגיע מתחום ניהול הלקוחות ושימש בין היתר כבכיר במשרד הפרסום גיתם BBDO

גיא קלנר יורם באומן  ויריב אברהם / צילומים: יוסי כהן ואייל יצהר

לפני כולם ברוקנר-יער-לוי וליאו ברנט במגעים עם מפלגת העבודה

יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד

יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

מגדל ביטוח לוגו / צילום: יחצ

לפני כולם ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת מגדל

‎‎מסתמן כי המשרד יטפל גם בתקציב מגדל שוקי הון, המטופל במקאן-אריקסון‏‏

לפני כולם יהושע, ברוקנר וענבר-מרחב עלו לגמר מכרז מגדל

‎‎התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא‏

לפני כולם ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו

יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי

גל גדות תשמש כפרזנטורית של קרליין תמורת כמיליון שקל

חתמה על חוזה לשנתיים ותככב בקמפיינים של קרליין שיעלו במהלך 2014 ו-2015

לפני כולם יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

לפני כולם מכרז הפרסום של קניוני עזריאלי: מקאן וברוקנר פורשים

ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון

לפני כולם מסתמן: תקציב יו-בנק יעבור לברוקנר-נטע-יער

תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון

לפני כולם תקציב הפרסום של ביטוח הפניקס יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון