גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יוסי לובטון

פרסומאי, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

עוד כתבות

יוסי לובטון עדו הר־טוב, גיתם

"המדיות קורסות, משרדי הפרסום לא מרוויחים והמפרסמים מרוויחים יפה"

יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום

יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

יוסי לובטון מתמנה למנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל

יורם באומן יהפוך לנשיא הקבוצה ויישאר לפחות לעוד 3 שנים • בן מוסקל יכהן כמנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פייסבוק ישראל ובאומן-בר-ריבנאי חוברים לפיילוט משותף

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי חבר לפייסבוק ישראל כחלק מפיילוט המקרב בין חברות מבוססות אי-קומרס ועולם הפרסום המסורתי

רמי יהושע ויוסי לובטון / צילומים:  רן ברגמן, איל יצהר

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

 נוקיה - לומיה 735 / צילום: יחצ

לפני כולם באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

מעין טירנגל פורש מקבוצת פובליסיס

שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל משותף ב-mint – זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה ■ קודם לכן הופקד על הטמעת הדיגיטל בבאומן-בר-ריבנאי ■ יוסי לובטון: "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן"

בנג'מין גיליגן / צילום: יחצ

מאחורי הקלעים של המיתוג מחדש של פרטנר

בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים

בן מוסקל / צילום: יחצ

לפני כולם חוצה את הכביש: בן מוסקל מצטרף להנהלת באומן-בר-ריבנאי

מי ששימש לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן - עובר למתחרה הגדול ■ בעברו עסק מוסקל בעיקר בשיווק, ביו השאר כמנכ"ל yellow וכמנהל הפיתוח העסקי של שופרסל

יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן

ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן

יוזנט רביד / צילום: איל יצהר

ועידת ישראל לעסקים מנכ"לית יהושע TBWA: "מרגישה לא נוח עם קמפיין שולה זקן"

עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים

יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

יוסי לובטון: "החברה הישראלית גזענית, וצריך לעצור את זה"

במקום לנשום אוויר פסגות - לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, משדר דריכות. הוא פוחד להתרסק, מתכונן לאפשרות שהמשרדים האחרים יצמצמו את הפער, ומצהיר שיעשה הכול כדי שמקאן ואילן שילוח, שחטפו את סמנכ"ל הקריאייטיב שלו, ייכשלו ■ באומן-בר-ריבנאי הוא משרד הפרסום של 2015 בדירוג "פירמה"

המבורגר / צילום: בלומברג

"לחברות שמוכרות בשר מעובד כדאי לרדת למקלט"

ארגון הבריאות העולמי הטיל פצצה על תעשיית הבשר, והאפשרות של ירידה במכירות ברשתות המזון מסתמנת כריאלית ■ היצרנים נמצאים בצומת דרכים: האם להוריד את הראש - או לצאת למהלכים כדי למזער נזקים?

משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי

ועידת MAD "המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

מירב אלוש לברון / צילום: יח"צ

"ביום שרופאה בפרסומת תהיה ד"ר בוחבוט והבנקאי יהיה וקנין - נדע שרשמנו הישג"

הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים

יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

מלון דן אילת /צילום: סיוון פרג'

לפני כולם תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עובר למקאן

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר

לפני כולם באומן-בר-ריבנאי נפרד מתקציב הפרסום של מלונות דן

הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום

יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"

מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"

בחירות / צילום: יחצ

"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"

בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה

יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD "לדור הצעיר יש חיישן בולשיט. כשמוכרים לו סיפור, החיישן נדלק"

שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD